Först :D
Vad trevligt :D
is it bad if sometimes i still hope that you'll wake up one day and miss me?
Linn gilla kaninbebisa…..
PJUM
Blir förbannad på det här skitvädret. REGN?!?!? jag ska fortsätta bygga burarna och jag ska vara ute med kaninerna. SÅ REGNAR DET?
Skönt att vi ska åka till turkiet om 3 dagar, från detta bedrövliga väder.. ._.
Hoppas vädret lättar upp men skulle inte det enligt klart.se suck!
Vill ju ha kaninerna ute i hage idag.
Märks att hösten är här, suck, deprimerande :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
skitväder flera veckor i sträck!! varje dag jag har kommit hem har det ösregnat, med andra ord har inte kaninerna varit ute på flera veckor :( Tycker jätte synd om dem, men de uppskattar inte att vara ute i regn så då får de nästan skylla sig själva lite.. Stackars bebisar!! :(
YES!
Nu slutade det regna, och pappa och ayli är på simskolan. Och mamma har inte lust att hjälpa mig med burarna! Latis xD
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åhhh så sjuuuukt glad! One step away följer MIG twitter! 
#9 mwhihihi, du är så söt! :3
Inte för att skryta men har fått 2 veckors gamla kalvar!
Awwww sååå söta!
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
#11 Kalvar är söta! :D
Men vad sent dem är födda? :)
Blir förbannad! Sparkade iväg (med sparkcykeln) för att stänga några fönster hos några som är på semester. Finns ett hus brevid med 3 familjer i, 3 barn går runt med hörselskydd och gråter och skriker på varandra! Och föräldrarna sitter inne! -.-
#13 Hahahaa men herregud! xD
#14 på samma gång jag skrattade ihjäl mig var jag irriterad xD stackars grannarna ….
Begriper mig inte på folk som säljer en kanin för att köpa in en ny.. Fattar verkligen inte hur man tänker då. Hade varit skillnad om man inte gick ihop med kaninen dock, men så är inte fallet..
#16 Nej jag förstår inte heller hur man tänker då :(
#17 precis.. Levande varelser man byter bort liksom :(
#18 Ja ens familjemedlem :(
#19 exakt :(
Superhärligt väder idag och ska äta en asgod pizza snart med min älskade pojkvän (som även var så extremt gullig att han köpte massa glass ♥)! ♥♥♥
Har haft idrottsdag idag, slog mitt personliga rekord i 2 grenar, men var lite krasslig så egentligen kunde jag bättre. :P
PJUM
Håller på och döööööööör!! en av dessa dumma visdomständer har fått för sig att växa upp och det gör sååååå ont!
Nu är man ljusdöpare ;)
Hejdå sverige! :3
#16 verkar som du menar mej.
som sagt , Caspian beter sej som sagt sjukligt runt mej , och det är ju inte bra för han.
Så han ska antagligen iväg till en som kan , sånahär beteenden, och sen hem igen.
#26 det var inte dig jag tänkte på nej, eftersom han ska tillbaka. Folk tar åt sig för lätt ^^
#27 Det är ju ett känsligt ämne för många, så det är egentligen inte så konstigt att man tar åt sig 
Fått hem mitt nya öronhänge.
Och H&M har fri frak till och med den 9/9 mm hmm inte bra ? haha
#29 Åh har dom.. synd att man är pank 
#30 Haha japp fick mail med det, jag har ju pengar undansparat till sånt hmm haha :D
UG snart :-P Ska bli awesome att träffa alla härliga människor igen :-D
Nu är det bestämt! Jag ska till frankrike på höstlovet och hälsa på i Taizé :D Ska bli så sjukt kul, verkligen en upplevelse för livet. Massor av härliga männsikor ska med också *GLAD TJEJ* :DDD
Beställde lite kläder plus 1 väska från h&M igår :D
Gratis frakt och 10% rabatt på hela beställningen = glad! haha
Har inte fått mina kläder från Nelly än, det har gått en hel vecka! Så dålig stil av dem! De har gått från leverans efter 1-3 dagar till 3-7 x_x
#35 Är det inte 1-3 arbetsdagar då?
Idag har det gått 5-6 (beroende på om man räknar med dagen jag beställde). Tydligen håller de på att ändra lager eller något och det tar därför längre tid att få paketen.. :/
#37 Ok, ja kan vara så.
Jag beställde grejer från Nelly för kanske 2 veckor sen, jag fick grejerna för någon dag sen.. :/
#39 WHAT! Jag ska ju ha sakerna (eller ja, en av klänningarna) nästa helg, så de måste komma innan dess! Dålig stil av Nelly! :(
#40 Ja sjukt dåligt! Skriver man ett visst antal arbetsdagar ska det vara det också! På just min beställning stod det 2-6 arbetsdagar, den var inte ens stor så de borde inte haft något problem med den.
Då är man också så taggad på att få hem sina kläder så man går och längtar och när de aldrig kommer blir man ju sjukt irriterad xD
Hoppas du hinner få dina grejer i tid!
#41 På hemsidan stod det 2-6 arbetsdagar, men i mailet jag fick stod det 3-7 arbetsdagar och att man ska ha fått det inom 10… Bestäm er, Nelly? 
Haha ja eller hur! Jag som ville ha min nya blus idag… den heter faktiskt Tilde den med, som om vi var gjorda för varandra
Lite mer allvarligt dock så ska jag ha en maxiklänning som jag beställde på sambons pappas födelsedag nästa helg… och om den inte kommer i tid har jag inget att ha på mig. :(
Att ara tyst är ju bättre än ett nej? Så snart så blir det kanske VÄRLDENS snyggaste EPA!! :D
Vem har äntligen lärt sig att göra flowerpaste-rosor om inte jag?! :D
#40 & #41 Kanske inte Nelly.coms fel?
Kanske är själva leverantören?
#45 Min syster fick sitt paket en vecka sent från Nelly och när hon mailade och klagade bad de om ursäkt och sa att det var pga lagerflytten. Jobbigt
Men bra att det inte är permanent i alla fall!
#46 Ok ja då är det ju inte Nellys fel :) Fast dem kunde skrivit ut att det kan bli förseningar :)
JAG HAR FÅTT KANINUNGAR!!! Eller, min kanin Charlie har :P Det blev hela 6-8 st! Är så glad, både för ungarna och att allt gick bra!! 
Älskade Elwira , snälla du måste överleva dethär.. ♥
långtext och onödig text, har ingen annanstans jag kan skriva av mig
Jag går sönder. Har sagt det så många gånger förut men jag ser liksom ingen utväg längre. Det finns inget som kan rädda mig. Jag behöver någon som räddar mig.
Jag gör allt på rutin. Ingen motivation till något. Jag gör allt för att jag måste. För det måste se ut som om jag mår bra.
Jag orkar inte med alla frågor när man visar sig svag och folk frågar om jag är okej som om det vore en enkel sak att svara på.
5 gånger denna vecka har samma vän till mig frågat "vad tänker du på?" för hon märker. Hon märker att något inte är rätt. Och samma sak har hänt varje gång, jag har svarat "massor" eller "vet inte" och sedan blivit tyst. För jag vet inte, eller jag vet inte hur jag ska förklara. Om man ens kan förklara, jag har försökt så många gånger men det går inte.
"Jag undrar vad det är för underlig drivkraft som får kroppen att utföra alla de gamla invanda rutinerna, fast själen vrålar i protest."
Jag orkar inte med all skit längre. 1 år med så in åt helvete mycket skit.
1 år som inte hade behövts. 1 år där det enda som drivit mig är min rutin till att göra saker.
Min finaste vän är uppenbart sjuk och jag vet inte hur jag ska hjälpa henne. Hon vill inte ha min hjälp och och vill inte prata om det. Jag klarar mig inte utan henne men hon får mig att må så dåligt ibland. Hon är så psykiskt instabil att jag inte ens vågar prata om det med henne. Jag vill inte att hon blir arg på mig. Jag behöver henne.
Vet du en sak? Ditt tigande var värst av allt. Det är det som förstört mig. Allt du sa, även det som sårade mig, precis allt var bättre än den eviga tystnaden. Jag behövde dig. fuck you for giving up on me. fuck you. & your bullshit.
Det som får mig att orka fortsätta hoppas är att jag vet. Jag kommer få må bra. Kanske bara för en dag, men det är det värt isåfall. Jag vet att imorgon kommer jag låtsas att jag mår bra igen, jag kommer låtsas så bra som bara jag kan och alla som inte vill se sanningen kommer få enkelt att undvika den. Det är inte ofta allt känns såhär hopplöst. Jag behöver inte genomgå det så ofta. Jag kommer kunna somna utan att det ska kännas så helvetes tomt överallt, men det kommer inte vara bra. När blir det bra? Jag vill bara att nån berättar för mig. När blir det bra? När slutar man vara så tom att man inte vet vad man ska göra? När man skulle göra vad som helst för att slippa den smärtan? Jag ger inte upp. Jag är inte sån. Men när alla krafterna är slut vad gör man då? När allt tar slut och det inte går att göra något alls längre, vad gör man då?
never never never never never give up
where did i go wrong
memories destory me
Varför är det så svårt att vara glad..? Känns som om man faller mer och mer sönder för var steg man tar..
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Skrivit av mig i ett långt meddelande till världens finaste vän som alltid står upp för mig. Oavsett vad. ♥
#52 <3
Vill ha mitt H&M paket ;)
Jag vill ha pengar!!! vill ju shoppa lite nytt 
Hatar att bo så långt ifrån personen jag verkligen tycker om :(
Längtar tills jag gått med i Skaf så jag kan ställa ut min Laban. Första kaninutställningen för mig :3
-' Malin Hultman
att jag lever idag, efter denna helg, det är sjukt.
att jag inte är vettskrämd, efter denna helg, det är sjukare.
men mina dumma idéer och kicken av dessa upplevelser,
det är sjukast. fast bäst.
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hahahaha, lite kväll/natt humor!! 
mina armar hade läkt.
så varför, varför förstöra mig igen.
om ändå alla kunde hålla käften
om ändå jag kunde hålla käften.
om alla kunde låta mig leva, utan att lägga sig i.
#58 ♥
#59 <3
#58 ♥
#61 <3
Min farmor klarade sig med nöd och näppe,
Min bästavän dog,
Du får inte försvinna.
För dör du, då tar jag livet av mig.
Hoppas cancer får cancer och dör!
F U C K C A N C E R !
Åhh skypar med några härliga killar ;) Dock liiite konstiga!
Yey! Kan hämta ut mitt H&M paket imorgon :P
Dock är mina 2 linnen inte med, dem kommer inte förrän i oktober tydligen :/ Menmen :P
Att en låt kan göra sitt liv så jävla bra! Två år nu och kommer aldrig sluta lysna på den 
Det går snabbt att förstöra den enda lilla positiva stunden jag har i mitt liv just nu. För den är som bortblåst, jag orkar och kan inte prata om självmord, det går bara inte. Skulle gått och lagt mig medans jag hade chansen och mådde bra men så bra ska jag väl inte få ha det tydligen.
#66 Du är stark!
gick in här och den lilla gnutta glädje jag hade, är borta.
nu gör det ont i stället. jag som äntligen nästan mådde bra.
Rakbladen ligger där, fina och glänsande.. Inte använda på nåt vecka.. Fanfanfanfanfanfanfanfan
Går in på iFokus och kollar gamla trådar. Så mycket, om mig. Så mycket jag inte såg. Av en person som en gång betydde något, som jag litade på och berättade allt för. Ha-ha, vad fan trodde jag? Att nån skulle bry sig?, nej. Jag blev lurad igen. Är arg. Besviken. So i cross my heart and i hope to die.
Jag har jätte dåligt självförtroende. Mår jättedåligt just nu. Ingen gillar mig förutom mina djur, hoppas jag. Alla säger, skickar sms om att jag är ful. Det är så jag har fått dåligt självförtroende. Jag behöver nya kompisar, sånna som man kan lita på och prata med. Jag älskar att sjunga och la förut ut ett videoklipp på youtube när jag sjöng, och blev mobbad för det. Just nu vet jag inte vad jag ska göra? Är det bara en period man känner såhär? Eller vad är det? Jag vill ha ett vanligt liv som alla andra, jag är väl bara en vanlig tjej? Gråter mig till söms varje kväll..
Snälla, gilla om ni bryr er.

#70 Finns här gumman om du behöver prata!
Tråden känns lite deppig, vad tråkigt att ni känner som ni gör
jag vet inte om jag kan säga någonting till er som får er att må bättre, men tänk på att livet har knappt börjat än och därför är det inte värt att avsluta det! var starka och kämpa på. Har varit där jag också, men det har blivit bättre
Tänkte peppa upp er lite med en bild på mina fina älsklingar, vem blir liksom inte lite glad av att se dessa sötnosar?! 
allt spårade ut i gårkväll.. vet inte vad jag ska ta mig till längre..
-' Malin Hultman
JAG ORKAR SERIÖST INTE! -.-''
läxor, läxor läxor!
har fått släpa med mig en hel väska hem proppad med masssaaaa läxor
Proppmätt. Gjorde pannkakor :D
JAG HAR VARIT UTE MED EN AV KALVARNA NU I GRIMMA :DDD
Super busig var han, ska vara glad att yhan är liten fortfarande anars hade jag flugit som en vant ;)
drar mig mot stockholm för att åka på kryssning med 2000 andra ungdomar, kommer bli siiick 
Redo för en aaasgalen helg, "skräll" 😏
Ni som känner mig och vet hur jag ser ut, tror ni jag skulle passa i brunt hår med rosa (nästan åt det lite röda hållet) dip dye? Ska klippa och färga snart nämligen!
#81 jaaaa! Det skulle passa dig jättebra :)
Kollar runt på datorer :P
#81 Tycker personligen inte rosa passar till brunt hår. Finare på blont eller svart hår tycker jag :)
#82 hoppas det, blir nog så tror jag! #83 svart tycker jag är finast av allt, men det passar jag absolut inte i haha, blont och rosa tycker jag inte är fint ihop, därför jag vill färga om hela håret.
#84 Ok :P Jag gillar inte rosa alls så ;)
Men snyggt på vissa :D Nej alla passar inte i svart, jag ser så blek ut i svart
#85 inte jag heller eg haha ^^ men på dip dye tycker jag det är fint, sen är det "jag" liksom. Haha ja, jag är blek i mig själv också så svart kommer aldrig på fråga här!
#86 Tror det är snyggt på dig :D
#87 haha säg inte för mycket.. Blir det dåligt kommer jag aldrig mer gå utanför dörren ^^
#88 haha bara att testa och se ;)
Men varnar, rosa är svårt att få ur håret som om man vill färga till annan färg, min kompis hade ett helsike när hon färgade hela sitt hår rosa:P
#89 det rosa är jag inte rädd för ändå, det är om jag passar i brunt hår haha.. Läskigt..
#90 :D
Jag hatar att jag saknar dig…
Finns abslut ingen att va med här runt .. ;/ Det dödar mej , att vi inte är vänner längre.
Plugg, härligt med plugghelg (not)
Fy vad jag hatar nya strumpor!
När de sitter fasy i varandra och man måste hämta en sax för att få isär dem!
fast sen att få på sig dem är underbart ^^
Att sitta när i en grupp när alla är med varandra och har samma stora intresse! Åhh vad jag älskar detta!
Hemma hos ronja Ösa gäärnet!!
Färgat håret.
Mycket av färgen jag färgade för ca 1 månad sedan hade gått ur :/
Skrattar ihjäl mig!!!
HAHAHHAH,,,, det är inte klokt… Såg på en video sen 2009, på dansuppvisningen (gick på dansskola)… och öhm jag hade två tofsar, som jag INTE passar i. Och jag var helt efterbliven i dansen -.-
såå fult!
G
ska nog försöka sova..
Småtrött och seg idag….
kan inte få i mig någon frukost.. :(
-' Malin Hultman
''Happ'' Enda barnet hemma nu :/
En har flyttet till stocholm och en annan till tyskland och den tredje till arlstad (en timma bort)
Dock är det såååååå skönt! Tyst lungt, kan göra vad jag vill! :D
~what I'm goin' thru' is hurtful.
Längtar inte tills julen, för då är jag tungen att lämna tilbaka Conny… 
PJUM
Nästan påkommen. När man kan sluta vill man inte När man vill sluta kan man inte Jag är på 2an. Det är körtkörtkörtkörtkörtkört! Jag måste sluta. Måstemåstemåste Vill, fast ändå inte. Så tack vare mig kan jag varken stå eller tänka. Och och ledsen, tårarna sprutar. Det ända som är positivt är att jag inte kan skära mig.
Har studiedag idag, men vill hellre ha det imorgon. Är så orolig för Bubblan, tänk om hon behöver veterinär när jag är i skolan! :/
Blir det så att dom oftast föder på natten? För natten kan jag sitta uppe :(
#108 Ja dem brukar i regel föda på kvällen/natten/morgonen
Hemma idag pga stress och ångest för skolan :( Lång historia…
Så vad ska jag hitta på idag? :P
Är nästan klart med allt skolarbete som behöver göras, så nu sitter jag id datorn och bara slöar… Vilket jag kommer tröttna på snart :P
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#111 snyggt :D
#112 taack :D
#108 Det ska nog gå bra :) Charlie klarade att föda 8 tjockisungar utan problem! Jag kunde inte ens märka att hon hade fött dem förutom att hon var riktigt hungrig. 
#111 Coolt hår :D
Bitch please.. think before you act…
#114 Det hoppas jag allt, inga ungar idag dock kunde jag känna rörelser i magen + att hon ätit upp 4 höhöckar.. Jag hoppas hon klarar det! :)
Kom hem vid 4 och tänkte ''VAD SKÖNT! äntligen hemma och behöver inte röra på mig, all tid kan läggas på kaninerna''. Pappa ''jag kommer så ska vi på utvecklignssamtal''.
Dagen förstörd!
ååh, idag är jag såååååååå trött 
Sitter i skolan och gör skolarbete :P
Redan slutat!! :D
Men sitter kvar i skolan för bussen går inte förrens 45.. ;o
-' Malin Hultman
Ddf
Det skrev jag i helgas dock..
Kaniner och deras glädjeskutt ♥
-' Malin Hultman
Jag kan inte fatta att ett djur kan göra mig så otroligt glad! Exakt alltid.. Sitter och pluggar i hagen med Leo. Och han hoppar upp i mitt knä. Och när han ska hoppa ner igen gör han världens glädjeskutt. Ni skulle sett det. Typiskt Leo att han ska göra så att jag skrattar ihjäl mig, och ''råkar'' sluta plugga!
Är så glad, så sjukt tacksam över att jag får ha kaniner och andra djur.. Allvarligt tror jag att jag kommer leva längre om jag får ha mina djur med mig överallt. GAH 
Funderar på att lägga ner iFokus då jag inte kan skriva nått utsn att jag förstör nåns liv eller får folk att må dåligt..
Fått alla tankar att försvinna en stund med hög musik, nu ska jag duscha sen försöka sova. Är extremt trött..
What is heartbreak?
Heartbreak is lying on the bathroom floor, trying your damn hardest to breathe while at the same time wondering why it all went wrong and how you're gonna get up and pretend like everything is all right, and what the hell are you gonna do about that hole in your chest?
Yeah, that's heartbreak.
Kommer sldrig mer Få se henne kanske. Kommer aldrig mer kanske få se tjejen som är den enda som kan få mig att må bra. Kommer nog aldrig mer få se henne i livet, tjejen som jag älskar, min fina fina vän. Det känns hemskt. Det sliter mig i stycken. Det bränner mig, det plågar mig.. Trycker huvudet i kudden och täcken över huvet. Skriker och gråter ut min smärta. Hon kommer dö. Hon kommer dö. Om hon inte gör det, kommer jag aldrig få träffa henne endå. Gråten fortsätter, hur ska jag tänka positivt? All smärtan forsar ut i blod svett och tårar. Ögonen svider, det känns fruktansvärt. Jag har förlorat mig bästakompis. Det upprepas igen. Står här igen. Kan inte göra nått. Jag vet inte hur det ser ut om Ett år. Lever hon? Lever jag? Lever dom? Trycker huvudet mot väggen med kudden. Tårarna slutat aldrig. Varför är kag så svag, så egoistisk? Jag är ju dum. På rikigt. Var tvungen att skriva av mig. Förlåt.
#127 julia vännen <3 livet är så sjukt orättvist, men snälla du, var stark. Åtminstone för hennes skull..
Min bästavän ringde och väckte mig imorse, nu har äntligen deras dotter kommit till världen!!!! är sååå glad 
Doktorn var det ja. Ska till doktorn idag och nästa torsdag, 1 dag innan min födelsedag. Och nästa gång så ska dom kolla min vikt osv, men denna gången örat. Och jag kommer säkert få massa klagomål, som vanligt.
Tror att jag kanske håller på att bli vegeterian. '_' Vilket jag är glad för! :D För klarar knappt längre av att äta kött för det smakar bara segt och senigt, desssutom så spyr jag nästan av att se mat som verkligen ser att det är ett djur, typ kräftor och sån där grillad kyckling man köper i affärerna.
PJUM
Nu är det fredagsmys som gäller! :D
Förlåt, älskade vänner. Förlåt. Det är inte lätt att vara stark när man vart det i flera år. Ni måste förstå.
Dricker Pepsi, mumma :) Men imorgon blir det andra bullar ;)