Han den där killen ;)
Kommer ni ihåg killen jag hade problem med?
Iaf, han kommer och hämtar mig snart.. JAG ÄR SÅ NERVÖS ATT MINA HÄNDER SKAKAR!!!!
Men ändå så lycklig, men gud så nervös!
Ville bara berätta för alla att de HÄNDER nuuu !!! :D
Åh gud vad kul!
Du får uppdatera mig sen!

Woho! Underbart ju!
Åh vad härligt! Berätta mer sen! :)
Du mååååste berätta vad som hände! Håller tummarna 
Spännande! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG DÖR!!!!!
Han kom hem och hämtade mig vid 19 typ, så körde han hem till sig, så var jag så himla nervös när jag satte mig i bilen, men han va HUR SNÄLL SOM HELST!!!
Hur som helst, så kom vi hem till honom, kollade på en skräckfilm haha så blev jag rädd xD Fick sitta jämte honom, sen så typ lutade jag mig mot honom.
Så tog filmen slut, så kollade vi på en till, och jag fick ligga på honom och kolla denna gången haha :3
Iaf, sen när filmen va slut så va han jättetrött så han somnade, haha min kompis sa till mig att låtsas somna på honom, så de gjorde jag haha, och så låg vi och mystes, sen så vaknade han till lite och typ drog sina läppar mot mina för att testa.. sen så somnade han igen och jag låg och gosade hur mycket som helst, så typ båda lite halvdöda så kysste han mig lite lätt först och sen hur mycket som helst!! när jag tänker tillbaka så blir jag helt fnittrig och glad :3
åååååeh han luktade så himla gott!!!! mmmm :D gud jag är så himla glad!!
NU VET NI !! :D Min kväll var helt fantastisk!
Åh vad mysigt :D
Åååh jaaah, så himla glad är jag!!! :))
Åh vad glar jag blir! Go go go Arinya! 
Ååh jag är så himla glad! Känner att jag verkligen förtjänar detta efter att ha haft ett halvdant förhållande! :):)
Sååå kul att kvällen var så bra! 
Asså, jag blir helt röd och fnittrig när jag tänker tillbaka!
Kan tänka mig det..