Japansk djuraffär
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hittade nyss den här videon, fy vad jag lider med djuren…
PJUM
Stackars djur…
Fruktansvärt.
Vidrigt.
Himlans idioter!! 
Jag blir förbannad, hur sjutton tänker dessa personer? ALLA djur försöker ta sig ut!
fyf*n vad hemskt!
Jag blir stressad av att bara kolla på det och höra alla ljuden.
Fyfan (ursäkta mig) för att förvara djuren sådära! Jag kan bara ana stressen djuren känner!
USCH! 
http://isabellarun.weebly.com/
Näää, fy fan..
En 1a i Tokyo kostar ungefär 15 tusen svenska kronor så djuraffärerna i Japan är inte allt för stora.
Tänker inte titta på videon. Kan du ta några screen shots ?
HERREGUD! Kaninens bur var ju 50L 50D :( Och surikatens också! Fåglarna bodde i små AKVARIUM?! Och jag såg gerbiler som bodde en för sig :( I princip alla djur försökte rymma och burmåtten var ju helt fruktansvärda..
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Tyvärr bor djuren så extremt dåligt i djuraffärer i många storstäder. Både i Tokyo (där de har hundvalpar i små utrymmen) och i t.ex. NYC som även de stänger in hundvalpar och andra små djur. :( Som #8 säger så kan det ju bero på den höga hyran och platsbristen. Men usch! Stackars djur. 
Åhh nej! :'( Vart är världen på väg?! Jag kom bara till surikaten som förgäves försökte ryma, och sitter bara och gråter D':
Nej vad säger ni här på TiF, en shoppingtur till Japan kanske??
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#12 Men HELL YEAH! Älskar Japan och dess shopping! ♥ Bara djuraffärerna som suger :/ - vilket är konstigt för de har t.om djurrestauranter och djurhotell!
Har ni inte sett nyckelringarna med någon slags örtblandning som levande sköldpaddor, jättesalamandrar, grodor och fiskar får leva i? 
Sök keychain live animals, dom färgar oxå fiskarna, grodorna mm med en spruta så de får en "fin" färg 
#14 Det är ju kineser som gör? Finns massa såna i China town.. :(
#15 Vet inte vart de kmr ifrån, bara Asien, tragiskt vilket som :(
Bara jag som blev förvånad över att djuren hade det ganska rent?
Fast jag vet inte…
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#17 Japaner är tokrenliga av sig! Åker du dit blir du chockad över att inte det minsta lilla skräp finns på gatorna! Trots att det knappt finns papperskorgar!! xD
Tror dock även att människorna är ju vara vid små utrymmen, så de kanske inte tror att djuren behöver så mycket? Att döma från videon ser det i alla fall ut som att vissa reptilerna har det någolunda bra (men fyfan för att ha en leopardgecko sådär!!! och varanen i det lilla terrariet, herregud!).
Vattenagamerna och leguanerna tyckte jag var dom enda djuren som hade det bra, skäggisarna o sköldpaddorna hade det alldeles för trångt ;(
Sen bör man komma ihåg att djuren antagligen inte bor där så länge. Angående burmåtten då; några veckor i en något för liten bur behöver inte vara katastrof om det för övrigt är vettigt. Inte för att det skulle vara önskvärt, men det är inte hela världen heller. Fast vissa av djuren hade det på tok för smått.
Däremot gallergolv och inga gömställen, ligger värre till för mig. Men framförallt ljudnivån var ju fruktansvärd.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Tänkte på den lilla bäbisugglan och surrikaten ;(
Fyfan, hittar inget positivt i den där djurhållningen! Stackars djur 
Det enda som man kan vara "lättad" över är att dom har rena burar.
Bacon, svaret är bacon.
Usch :/