Intimraka sig?
Jag har försökt raka mig helt där nere några gånger men jag börjar bara blöda eller får finnar och knottror och så. 
Kan någon ge tips och råd hur jag ska göra? Vad för hyvel eller vad jag ska använda? Medel? Hur ofta?
Du kan använda en vanlig rakhyvel, sedan tar du raklödder, eller rakgel & rakar NERÅT först, inte uppåt för då blir det irriterat!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Jag får det med, oavsett om jag rakar uppåt eller nedåt. Vissa är känsligare än andra tyvärr..
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag annvänder Venus spa just nu, funkar jättebra och har "inbyggt" raklödder.
Ett tjockt lödder funkar bäst för att skapa en len yta och minska irritation på huden. Se till att alltid ha en vass rakhyvel! Vill du raka bort allt hår så raka medhårs och åt sidorna innan du rakar mothårs. Då blir det mindre friktion. Sen finns också en kräm från RSFU mot röda prickar och irritationer efter rakning, den kanske du kan köpa också. :)
#0 Tycker du ska avstå från rakning. Det passar helt enkelt inte alla och det är jobbigt att hålla efter sen, ökar risken för svamp och irritationer och kliar äckligt mycket då de börjar växa ut igen
Dessutom är könshårhår snyggt