Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1958 ggr
[Tilde]
3

Hur sover du?

Helt random fråga, men hur sover ni? I vilken position? :)

Själv ligger jag 90% av tiden på sidan, med armen under kudden och den andra kramar fast i täcket. Benen ligger lite huller om buller över hela sängen (speciellt om sambon är bortrest, höhö). Älskar att sträcka på benen när jag sover, ser nog ut som jag "springer" i sömnen. xD

Quenzi
1

Ihopkrupen med ena benet över täcket och andra under, och armen under huvudet. Sen så brukar jag vända mig på mage och samtidigt riva ner kudden. x)

PJUM

Baby-Blue
2

Jag sover precis som du! xD haha

nottheonly
2

Jag ligger typ i fosterställning, helst med ansiktet mot väggen.. ibland försöker jag sträcka ut mig också men det är inte så lätt när det ligger små kissemissar nere vid fötterna ^^

[_hsleiufhbtv]
3

Fosterställning, huvudet mot väggen och elementet, fryser annars..

:holmgreen:
5

Fosterställning is daaa shiet! ;)

Fackla
0

På magen xD

JustMySelf
0

På sidan med ena benet över täcket, det andra under och armen under kudden Skrattande Föredrar dock att skeda med min pojke, men vi kan inte sova tillsammans så ofta tyvärr Obestämd

Perly
2

Stabilt sidoläge typ

Alltid Oavsett

LeeKnow
0

Vad är fosterställning?

[Tilde]
0

#9 Ihopkurad, som foster ligger i magen ;)

Juliaskaniner
0

Rna handen under kudden, den andra håller jag i täcket, ena benet böjd uppåt, som jag är mitt i ett springsteg, och andra sträckt rakt ut. Dock sover jag inte så mycket 30 minuter-2 timmar per natt..

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[MiniPim]
2

På magen så huvudet mot väggen och täcke över huvudet .. :3

Fridaaaa
0

På sidan oftast och oftast lite ihopkurad då jag är extremt lättfrösen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

southdakota
0

Brukar variera lite grann, men större delen av natten på sidan ihopkurad i fosterställning. Flört

Eldlilja
0

Jag somnar på sidan, ofta ihopkrupen, men jag rör mig så lite så min madrass har fått en grop i sig. Därför brukar jag vakna på rygg med värkande svanskota :P

#11: Oh, varför sova så lite :O? Blir du inte väldans trött…?

Fridaaaa
1

#11 Oj det är verkligen inte bra för kroppen att sova så lite :/ Minst 6-8 timmar/natt behöver man sova för att kroppen ska bli utvilad och må bra :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

blondiie
0

en kudde under huvudet, en bakom och en framför, täcket på mig och mellan bena, (ligger på sidan) med ena armen under "huvudkudden" och andra runt kudden framför samt att jag knölar in lite täcke där. dock sover jag bara 2-3 timmar vaknar går upp sedan lägger mig och spelar på mobilen tills jag somna ungefär lika länge igen.

[MiniPim]
1

Jag sover i 9 och en halvtimme på vardagar. :D

[LittlePiglet]
1

Huvudet under en kudde, en kudde under hörgerarmen, en kudde över högerhande, täcke upp till axlarna. Sen ligge jag typ som om jag landat magplask… x)

Peak303
1

Jag vet inte hur jag ska kunna svara på frågan.. xD

Somnar antingen på sidan intryckt mot väggen eller på magen. Men brukar vakna typ i fotänden så jag har ingen aning x)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[alisja]
0

Fosterställning.. Oskyldig

Yellow22
0

Sover merparten av natten på rygg, brukar somna så och rör mig så lite under natten. Helst ordentligt inrullad i täcket!

RobinEH
2

Konstigt nog så vet jag inte. Jag är så himla upptagen med att sova så jag tänker helt enkelt inte på det.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Afturelding
0

Jag går igenom ungefär  alla sovstilar som finns under en natt, haha.

Somnar antingen på sidan elller på rygg, det beror lite på hur min sambo ligger. Skulle han ligga långt ut på sin sida så ligger jag på diagonalen på rygg, som en pinne. Jag sover även i fosterställning, och den där varianten då armar och ben ligger allihop åt helt olika håll och med kroppen vriden. Kan även ligga på mage ibland (tack och lov att jag har små bröst ;) ) och ja, jag har de allra flesta sovstilar, helt enkelt.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Dipsie'n'Poo
0

Har ena handen under kudden och den andra framför mig. Ena benet i 90 grader framför mig och det andra utsträckt nedåt. ^^
Har sedan täcket upp till öronen. Ligger oftast med huvudet mot väggen.

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

dermot
0

Numera är jag fastspänd så jag sover på rygg. Sover jag på mage (vilket jag gärna gör) förstör jag min nacke.. :P

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Cochon
0

Jag skulle nog säga som RobinEH, ingen aning. Fast det är för att jag byter ställning typ hela tiden, så i vilken ställning jag somnar i är olika, och omöjligt att komma ihåg. :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Majjass
0

Somnar på ett sätt o vaknar i en heeeelt annan ställning haha ;) Men somnar på sidan eller magen (:

Moalinn
0

har alltid med ansiktet mot väggen.

är det varmt har jag ett ben utanför tecket, det andra kan ligga lite vart som, och en hand lite halvt under kudden och den andra under huvudet.

är det kallt ligger jag ihopkurad med ena handen under huvudet och den andra håller upp täcket så det är vid halsen.

sen vaknar jag så samma sätt, fast på andra sidan :s

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

bambiiii
0

tro. eller inte meeen, jag sover som en vampyr, på ryggen, händerna kosade över brösten och knäna är vikta mot taket

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3