Vilsen,och kär
Jag går i nian nu och det är såhär att det är en kille som jag gillar. 
Han går i 3an i gymnasiet så jag är 15 och han 18 (tycker ni det är mycket ålderskillnad? ) Våra blickar träffas typ varje gång vi ser varandra det är väldigt pinsamt. Men jag är osäker hur vet man om en kille gillar en? jag är så förvirrad
:(
Det enda du kan göra är ju att fråga 
Åldersskillnaden tycker jag är helt okej.
Nej men jag vågar absolut inte. Då kan man ju inte ångra det sen.
#2 Hur ska du då få veta? 
Åh, nu blev jag helt nostalgisk. Jag och min sambo var precis i samma ålder som ni två när vi träffades. Så ålderskillnaden är absolut inget konstigt.
Tja, jag är också väldigt dåligt på sådant där, jag hoppas verkligen att jag aldrig mer blir singel. Säger som ovanstående, det är bäst att fråga. Du behöver ju inte gå rakt på den frågan på en gång, utan börja med något i stil med "tycker du att jag är söt?" eller dylikt. Och sen låta samtalet ha sin gång.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Börja prata med honom på till exempel fb eller nåt. Då brukar man märka efter ett tag de är intresserade eller inte. Så började det för mig och min pojkvän. Jag började med ett enkelt "hej" på fb och nu är vi tillsammans. (Vi gick i samma skola och allt på högstadiet osv.) Du kan ju börja med att le när han kollar, säga "hej" eller nåt när du ser honom osv. :)
Okej får väl testa hälsa på måndag X)
Är själv 18 och kär i en som är 21, dock så visar han känslor tillbaka.. tror jag :) Så näe, tycker inte ålderskillanden är så stor
Jag är 18 och min pojkvän är 21. Tycker inte ålderskillnaden är stor alls, hade inte brytt mig om min pojkvän var 1 eller 2 år äldre :)
Ta kontakt med honom, facebook är ett jättebra alternativ :) Lägg till honom som vän och började prata lite med honom. Är han intresserad kommer han garanterat börja skriva tillbaka.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com