Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1951 ggr
[Tilde]
0

Hårsaknad

Jag saknar alltså… mitt platinablonda hår!! Rynkar på näsan Låter nu min naturliga hårfärg (guldblond) växa ut, men jag saknar mitt gamla hår när jag tittar på bilder!

(Jag och min lillebror på båda bilder)

Så ljust och awesome! Får nästan lust att bleka det igen… men jag vill inte göra så mot mitt hår! Vad jobbigt. Gråter Tycker att jag ser mycket tråkigare ut nu…:

T.om. på svartvita bilder ser man tråkigheten av min naturliga hårfärg (nevermind min fjantiga sambo). Obestämd Tänker slinga det om någon månad.

dermot
0

Eriiiiic </3

Jag trodde seriöst du menade att du saknade hår nånstans när jag läste rubriken.. xD

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Tilde]
0

#1 ERIC <3333 Fy vad jag saknar honom! :(

Haha ja eller hur, blev lite lurigt. Flört

[MiniPim]
0

Jag tycker håret du har nu passar dig mer :)

[Tilde]
0

#3 Njaaa… jag har alltid varit känd som "Tilde den blonda" och alla kände igen mig på mitt platinablonda hår! xD Nu blir jag bara vanligt blond. :/

tonfisken
0

Du är ju lika blond på alla 3 bilderna

[Tilde]
0

#5 Nej, på den sista har jag värsta utväxten, vilket är hur mitt hela mitt hår kommer att se ut till slut!

tonfisken
0

Ok nu såg jag utväxten. Men jag tror dom flesta passar bra i sin riktiga hårfärg, naturen har nog fixat det så. Du kan ju tona i nån annan fin färg också. Sliter inte lika mycket som blekning. Men vill du vara platinablond så finns nog bara ett alternativTungan ute

[Tilde]
0

#7 Jo det tror jag med egentligen, passar ju bättre i lockigt hår än rakt och jag har naturligt lockigt. Så mother nature knows best. Flört Men det känns ju såklart konstigt när man "byter hårfärg". Jag tänkte slinga det ljusare, så ser det naturligt ut och blir ljusare, men inte så extremt ljust. Toning är också en idé :)

mandyosv
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lider med dig, detta är innan jag färgade av mitt </3

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

[Tilde]
0

#9 Vi får väl trösta oss med att det ser mer "vuxet" ut att inte vara platinablond.. Tungan ute