Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 1845 ggr
[Ingo.*.Ted]
1

Flugorna blir GALNA O_O

Asså, händer detta bara mig och "mina" flugor? Jag lanske ligger i sängen och ska sova, och en fluga kan ju bli helt galen! Typ, flyga sätta sig i ansiktet om och om igen när man viftar bort den, och är allmänt tokiga, typ bizzar runt som galningar och nästa dag brukar jag hitta dom döda. (om jag inte smällt dom) Händer detta bara mig? D: Typ dödsryck eller så antar jag att det är xD Haha

:holmgreen:
5

Hahahahahaa det där gjorde min dag: "mina flugor" HAHAHAHAHA!

Men de händer mig också! Vissa är envisare än andra men när man väl ska sova är de i hela sängen! As jobbigt, så känner man att något kryper på armen och när man viftar bort den så är den över allt och surrar!! :O KNAS SÄGER JAG BARA!!

Haha kort säger jag:

I feel u bro!!

(Haha sorry, sjuk och trött tjej här * 100) ;)

dermot
0

Haha va i helvete! jag har inga flugor i mitt rum xD

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

0

#2 Hahaaa nej inte jag heller egentligen! Haha men typ på somrarna kommer det ibland in en fluga i huset här och var och då flyger de alltid till mig!! :(

[Ingo.*.Ted]
1

#1 Haha xD Ja men dom är ju så dryga asså!  xD Man blir ju galen till slut.. Men ibland sover min katt med mig i sängen, det är smart för hon äter flugor :D Upptäckte det en gång, först bara bzzzzz sen ser jag att katten håller i något och det låter ju typ bzzuuombzzz haha och sen knäpptyst xD Galen katt! O_O #2 Fusk dig! :D

dermot
2

Bara för det så är där nu en stor jävla megafluga i mitt rum .____.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Fridaaaa
0

Vi har en del flugor, som började komma i typ augusti, och dom med bits osv hopplösa :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

0

#6 Bitande flugor är också irriterande!!

Vi har inga här hos oss men hemma hos mina kusiner i småland är de överallt!! :O

Fridaaaa
0

#7 Jag befinner mig nästan vid Smålandsgränsen hehe

Ja dom är grymt störande, dom biter till & med igenom mjukisbyxor :/

[MiniPim]
0

HAHAH XDD Fy farao….

Jag var nämligen jättesmart och åt en banan och la skalet på bordet.. ÖHM. det är typ miljarder bananflugor här, så äckligt xD problemet är att det är mitt fel

[Ingo.*.Ted]
0

#5 Ewww! Och dom stora vill man inte smälla, det blir så kladdigt xD

#6 O__o Bitande flugor?! Läskigt! "mina" bits inte iallafall :P

#9 Jag gjorde typ samma fel, slängde resterna från en banan marsvina inte gilla i papperskorgen, och sen krylla det av bananflugor där! USCH! Men jag har märkt att flugorna hos mig drar sig till marsvins buren och gillar att vara där, sitta på gallret och vägen där osv.. Mysko! Och buren luktar inte eller är ostädad eller så.. :P

Fridaaaa
0

#10 Hehe inte så ovanligt faktiskt :D
Men kul är det inte hehe

dermot
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har ni Thorleif von SlängDigIVäggen…

// Anka

[Ingo.*.Ted]
0

#11 Usch D:

#12 Haha, usch vilken stor! DX

Saaara
0

Jag har också funderat varför det började komma massa flugor nu i Augusti O.o Var massa på mitt rum…

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se