varför gör det så ont?.....
varför….varför gör det så ont att bli dumpad…. varför?……trodde det inte skulle göra såhär ont…… f*ck va ont det gör! är så ledsen men det kommer inga tårar…..han gjorde nyss slut…..han var min första och värkliga kärlek det höll i 3 månader ikke mer varför…?……
jag antar att jag inte var nog för honom…….
besvara min fråga och muntra upp mig ush mår skit ;__;
Ja, kan ju bero på olika saker. Att bli lämnad är ju rätt så jobbigt om man tycker om personen i fråga, eftersom man mister en del av livet. Så då kan det ju vara svårt att anpassa sig till att leva ensam igen, och det kan vara rätt jobbigt. Och om man dessutom blir lämnad på ett orättvist sätt, t.ex utan förklaring, så blir det ju ännu värre..
Lider med dig iallafall, hoppas det blir bättre snart! Tillåt dig själv att vara ledsen så länge det behövs, men låt det inte gå längre än 1-2 veckor. Förr eller senare måste man ta tag i allting och försöka må bra igen..
Kram!
#1 tack det där hjälpte värkligen ^^ och ja jag blev lämnad på ett orättvist sätt han skrev via facebook: ''sorry Emma det är inte du det är ja, sorry men jag gör slut…'' ugh det gjorde ont ;_;
men det skumma är att det kommer inga tårar, det gör bara fruktansvärt ont…
#2 Men usch vad omoget, blir så less.. Vet hur det känns iafl! Hatar när dom inte ens kan säga det till en face 2 face, eller iafl komma med en trovärdig förklaring.
Och att du inte gråter kan bero på att du ännu är lite chockad.
#3 ja vet det är så barnsligt och fegt, men det värsta är att inte veta att det faktist kan vara så att han hittat nån annan eller vart otrogen </3
jo jag känner mig rätt chokad…
#4 Ja det behöver ju inte vara så men i många fall är det så. Jag hade ett ex som var otrogen en gång, men jag förlät honom. Men det förhållandet var helsjukt, fanns ingen tillit alls till varandra efter det. Så en gång när vi var med varann så gick han plötsligt, han sa att hans morsa bett honom komma hem. 2 minuter efter att han gått så får jag ett sms där han gör slut utan förklaring. Och i eterhand fick jag veta av en annan, att han gått raka vägen hem till sitt ex (hon han var otrogen mot mig med), och legat med henne. Så det var riktigt äckligt lågt. Får hoppas att ditt ex inte är likadan. 
#5 wow det där var ju rena rama drama-serien måste vart hämskt, vilket svin….oj du värkar vara rätt erfaren hur gammal är du? :O
#6 Jotack, var en hel del drama den sommaren.. Jag är bara 15 
#7 oj…haha jag är bara 14 och har just vart ihop med nån för första gången och fått min första kyss…. </3 tehe
Ja det är olika sånt där 
#9 ja känner flera som inte ens vart ihop än….