(X) nerver?
Hej! Jag undrar om era erfarenheter av nervositet vid första samlaget… kommer kanske ''do it'' inom ett år med min långdistans-kille. :P
Vi har pratat en del om sex, men jag vet inte om det kommer att bli jättepinsamt och nervöst när man väl där, när det är på riktigt med hud och andedräkt och…ja ni fattar haha x)
/M
Jag tror att så länge du känner dig trygg och säker med killen så kommer du inte att vara nervös. :)
Själv vid första så var jag inte nervös, vi hade redan bekantat oss med varandras kroppar i några månader, men jag var jätterädd.
Och det var väldigt impulsivt, jag sa bara typ; "Nu gör vi det."
Det var absolut inget jag igentligen var beredd på, inget jag igentligen menade. Och ärligt talat så gick det inte så bra.
Nästa gången gick det bättre, men jag grät efteråt då det gjorde väldigt ont, och jag var väldigt väldigt rädd och ville inte tro att det hänt xD
Mina erfarenheter iaf!
Bara andas och ta det lugnt. Låt det komma naturligt och skydda er ordentligt :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Va nära på att ha sex med en kille jag är på g med, men jag klarade inte av det, jag blev jättenervös och började hyperventilera… lagom pinsamt..