Kära i samma..
Har en galet snygg kille (enligt mig) i min klass som min kompis tycker om. Och nu, utan att veta vart det kommer ifrån, har jag också börjat få känslor för den här killen.
Känner mig otroligt elak och taskig för att jag också tycker om den här killen, och ja tror min kompis börjar fatta att ja tycker om han…
Vill berätta för honom att jag känner, men vet inte hur + så kommer säkert min kompis bli riktigt sur…
Vad kan man göra? HAr ni vart i samma situation?
är 14 (:
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
Hm, hur starka är känslorna då? Dom kan ju bero på att han är "förbjudet område" också, då brukar allt bli extra intressant. Men om nu din kompis hade tänkt försöka något med honom, så tycker jag att du borde avstå, om du bryr dig om henne dvs. Men om hon däremot bara tänkt spana in honom på håll utan att göra något åt saken så tycker man ju att det är skumt ifall hon skulle bli sur om du börjar vara med honom.
Put your chicks before dicks. Har lärt mig den hårda vägen av liknande misstag.. 
okej, har också tänkt på det. Känslorna är väl inte SÅ starka. Men börjar tycka om honom mer och mer (: Men som ni säger. Ska avstå och se vad som händer. Vill absolut inte mista min kompis<3
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
Sisters before misters :P Nej men det är vanligt att man förälskar sig i samma kille i den åldern. Jag och mina tre kompisar blev alla "kära" i samma kille på högstadiet. När ingen är tillsammans med honom är det ju inte elakt om båda tycker om honom. Man får ju acceptera att det då är han som väljer.
Broes b4 hoes you know :)
Bacon, svaret är bacon.
heh… två gånger… oups! nej men seriöst, har vart i den situationen två gånger, men lät bli att berätta förrän efteråt för en av dom blev hon tillsammans med… så försök att hålla det inne ;)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
bros before hoes ;)