Reptiler
var på en mässa med reptiler/ leopard geckos är helt galen i dom

hur passar det inte? var vänligen och förklara?

okej, men förstår ändå inte, men jag är mycket ledsen om jag har orsakat någån fel och hoppas att allt blir bra igen.

Jag ändrar rubriken så den passar ihop med innehållet :)
Säg gärna till om du vill att titeln ska vara något annat :) Men sen måste jag ju säga att jag helt håller med dig! Reptiler, speciellt leopardgeckos, är en av mina största hobbies! 
Köpte du inget från mässan?
Jag kom hem med dessa två skönheter (för er som inte redan har sett):

De är av morpherna Aptor och Phantom. Har avelsplaner för dem i framtiden. 
Kunde tyvär inte köpa den bandit albinon…men kanske till jul.
#8 Åh, det fanns så extremt många snygga leopardgeckos där! Förhoppningsvis ska jag till Hamm-mässan i Tyskland i vår och kan köpa på mig några fler snygginar. :) Är du ofta på mässor?
var min första faktisk, sprang runt hela tiden och kollade och frågade alla :)
#10 Jag var på min första reptilmässa i våras faktiskt, men ingen har varit så bra som den igår. :) Du borde åka till Hamm-mässan någon gång om du har möjlighet. Det är Europas största reptilmässa och en av världens största. Det säljs massvis av leopardgeckos - och såklart andra reptiler, där! Även de stora uppfödarna så som Ron Tremper brukar ha leopardgeckos där (även om han personligen inte säljer dem). Min sambo var där sist och han sa att mässan var gigantisk!
Leosarna var heller inte dyra. 
Ron Tremper ! gud måste ditt, vet du när den hålls`
#12 Den nästa är i december (den ska jag inte på, tyvärr) och efter det hålls den i april eller så. Den ska jag absolut på! 
#13 - Den där i april funderar jag på att gå på! 
#14 Det borde du! Det låter som alla reptilmänniskors stora dröm.
Problemet är bara att ta sig ner till Hamm tycker jag! :/
#15 - Ja det är väl det.. Fyller 18 i april, får önska mig en resa dit, och så får jag väl lägga till "Ja, ni slipper följa med" annars skulle de aldrig sponsra den resan, de är ganska reptilrädda… 
#16 Det låter som en bra födelsedagspresent 
#17 - Ja, får köra på det…! Tills dess får jag hälsa på skolans reptiler sålänge :P