Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 1944 ggr
Jesperlinden97
0

Bråk på facebook.

Händer det er ofta? 

Nyss så skrev en tjej i min klass en status om hur hon hatade slampor och att de skulle köra upp en pinne i röven, etc etc.

Då kommenterade min andra klasskompis ''Pms?''
Det är liksom hennes grej, hon säger det till alla.
Alla andra brukar bara skämta bort det, men hon andra överreagerar totalt.

Hon började kalla henne för fjortis, och det blev bråk.
Hon säger att hon inte bryr sig om någon kallar henne för emo.
Sanningen är att hon gör det, hon överreagerar som vanligt och säger ''EMO ÄR EN MUSIKSTIL''.

Jag skrev det som kommentar och då fliker hennes kille in och skriver att han ALDRIG gillat mitt äckliga tryne, och att han hatar mig för att jag lyssnar på Justin Bieber.

Här är vår konversation i chatten (Jag och hennes kille); 

Jag; Vad fan är ditt problem?
Tänk dig för innan du skriver något sånt.

Han; Jag tänkte?

- Tydligen inte långt nog, för det var jävligt respektlöst.

- Jag sa bara vad jag tycker :) jag kan ta det face 2 face om du vill :)

- Du tyckte ju inte om mitt äckliga tryne, så spara dig din tid istället.

- Oj blev vi rädda? :S

- Sa jag att du skulle bli det?
Om du nu inte tycker om mitt ansikte så behöver du ju inte titta på mig? ALLTSÅ vi behöver inte ta det ansikte mot ansikte.

- Nene om du är så feg så :) men nu räcker det med fb bråk om du vill frts bråka så tar vi det face 2 face :) 

-------------------------------------------------------

Vad tycker ni om detta? Vill gärna veta era åsikter!

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[MiniPim]
3

BRA JESPER ATT DU SKREV SÅ!! 
Hon verkar så himla himla kaxig.. och bra att du skrev det med face 2 face, bakom datan är man tuff men när man pratar på riktigt så är dem inte lika bitchiga -.-

dermot
1

Om nån är slampa och fjortis så är det fan hon.

Och pojkvännen är inte mycket bättre heller…

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Cazzos
1

Är lite mållös men jag tycker att de är sjukt omogna och du hanterade det bra. Har några tjejer från min nya klass nu på gymnasiet som försöker provocera och starta bråk på facebook men det funkar inte på mig.. I skolan är de HELT knäpptysta ;)

[Tilde]
3

Men gud vad töntigt. :P Tycker för det första att din kompis kommentar var helt onödig (speciellt då de inte ens verkar vara kompisar)… men det var väldigt omoget av tjejen att överdriva så mycket och blanda in sin pojkvän. Riktigt hemsk kille, det där! Bra att du beter dig så moget, Jesper! Glad