Kändiscrush
Jag har hamnat i den cirkeln nu, faktiskt för första gången. Innan har jag bara sett kändisar som förebilder och mer "kompisar".
Men just nu känner jag mig deprimerad, jag gråter, skriver känslor och skit på twitter.
Vad ska jag göra?! .. det har liksom pågått i tre månader, från första gången jag såg honom i en musikvideo. Jag känner ju inte ens killen, någon som har något tips?
Jag menar, jag sitter på twitter 24/7 och "fangirlar" över dessa killar, över honom. Delar tankar med andra, läser andras tweets. Det går i en cirkel. Men vissa dagar är värre än andra, vissa kan jag vara glad över att jag faktiskt hittade honom, andra kan jag bara sitta och gråta hela dagarna för att jag inte känner honom.
Någon som har något tips, eller är det bara något att leva med? ):
(Grupp?)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Jag tror det kommer gå över. Var riiiktigt kär i Alexander Rybak när jag var 14-15 nånting, men det släppte tillslut och skönt var det. Man tröttnar på att aldrig kunna få personen, att så många andra är likadana osv! ( btw tycker förstås fortfarande om Alexander violinist som jag är, han är en grym förebild, jag tycker han ser såå bra ut och rär allmänt underbar xD )
Det är absolut inget fel eller ovanligt med att ha en kändiscrush (det tror jag de flesta har haft nån gång) men om det gått så långt att du blir deprimerad och sitter vid datorn "24/7" för att fangirla om honom, så är det nog inte ett hälsosamt beteende och något som jag tror du behöver bryta.
Det tror jag du har förstått själv också, eftersom du reflekterar över det och delar med dig av dina tankar.
Försök att inte tänka på honom så mycket, umgås med kompisar, gå på nån aktivitet som gör dig glad, försök hitta en eller flera hobbies (och då helst nånting utanför datorn, så att du inte "sugs in" på twitter eller sidor som har med den här killen att göra).
När du känner att de här känslorna kommer, så försök tänka på att det ändå "bara" är en kändiscrush, inte verkliga livet.
Lycka till!
MVH Henrika
Sajtvärd på HBT iFokus
Gå ut och träffa "riktiga" killar, då kommer du garanterat över kändisen! 
Tack för svaren ! … Problemet är väl att om jag ska "sluta" tänka på honom så måste jag väl helt enkelt "lämna" Twitter och det bandet och det vill jag inte :/ Och att träffa "riktiga" killar är inget jag vågar, haha. Mitt liv går inte så mycket längre än till skola, dator och hästar ! ((:
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto