Språkresa
Vill åka på språkresa i sommar men vet inte vilket företag jag ska välja. Har någon här vart på språkresa eller känner ni någon? Vilket företag åkte ni då med och var det bra/dåligt? Vad tipsar ni om?
Jag åkte med StS Men jag hade nog för höga förväntningar, men dom skrev att det skulle mer på kvällarna osv men dom grejorna man gjorde var helt fantastiska! Det var sjukt kul nästan allt!
Jag rekomenderar inte STS pga att mina kompisar åkte till england detta året och deras familj låste in dom på deras rum och tog alla deras pengar och stack och shopa. :( Dom trodde att dom skulle dö men sen så fick dom tag på några som ringde polisen osv så detr ordnades men det förstörde ju lätt hela deras resa!
Många kommer i super bra familjer medan vissa får den oturen och kommer i dom värsta som finns! Själv så kom jag i en helt okej fast dock var min familj lite tråkig osv. På kvällarna sa dom bara att man skulle hålla sig på rummet…
Men jag rekomenderar EF och varnar dig lite för bluebarry och STS som inte är så noga…
Okej, tack! Har kollat runt på lite olika hemsidor och EF är de jag fastnar mest för! :)