Jag :)
Inte jag, gillar inte Bieber. :)
Nepp.
För jag gillar inte han, eller hans "musik" :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Lite onödigt kanske att skriva om ni inte ska och speciellt att ni inte gillar honom, det var inte TS fråga. 
Först och främst, nej jag ska inte till hans konsert, men jag vill ju såklart dit!!!
För det andra #3 Vadå ''musik'' det är ju musik? Sen om du tycker om den eller inte är ju en helt annan sak.
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#4 TS frågade om någon skulle dit, alltså en ja eller nej fråga :)
#6 Yes, men hon frågade inte "vilka ska inte dit? - skriv!" eller liknande. Hon ville ju såklart prata med andra som delar hennes musiksmak. :)
#7 Tolkningsfråga :)
Håller med Tirin
Sen reagerar jag lite på #3 "gillar inte han, eller hans "musik" - okej om man inte gillar hans musik, men att inte gilla han som person? för mig känns det ganska dumt att skriva så, men även att skriva "jag älskar honom" - liksom jag tror nog ingen här inne känner honom 
Haha om det är någon som fattar vad jag menar ^^
#9 jo jag känner honom :p:p
Jag ska dit!! 
Är inte direkt ett jätte stort fan av honom, men brukar lyssna på han ibland. Sen känns det som en kul upplevelse också, att se han live!
Hur ofta kommer han till Sverige lixom 
_Kram Evelina
_
Förresten så är jag en stoooor belieber (titta på mitt nick hehe! :P) och liksom.. Ja det kommer bli bästa dagen i mitt liv! :D
#4 Förlåt..
Skulle dock vara lite coolt att gå ändå, även om jag inte är något stort fan.
Ska dit! 
Är väl inte ett jättestort fan, men lyssnar på hans musik och det är tillräckligt antar jag, ska bli riktigt roligt iallafall!
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Jag tror min syster ska sälja sin biljett :)
Nej, nej och nej.
Jag ska också dit, när ska ni dit och vilken dag? :DD
Jag ska dit den 23:e :D
Vad har du för biljett? :DD
ska också dit den 23! :D
Medarbetare på Djurfoto
Jag är på rad 10 på plats 26 :D Sektion B8 ♥
Vad kul! :DD
Är det någon som har golden circle den 22? :DDD
skulle lätt velat ha en golden circle, men jag och min kompis kom först inte in på den 22 april. sen när vi väl kom in på den 23 stod det att det var slutsålt, men sen gick vi in igen och då fanns det biljetter och det blev ståplats! ((:
Medarbetare på Djurfoto
Nää, kostar för mycket med GC :( Men jag vet en tjej som har golden circle (en av de bästa platserna där, längst vid scenen där man kan gå ut nivet), hon har backstage så hon får träffa justin osv.. Hon fick det gratis, men vill inte säga varför..
Jag vill komma… men har inga biljetter… 

#25 Önska dig i julklapp, finns nog på blocket :D
Men dom kostar så mycket, vilket varken jag eller min mamma har råd med 
#27 Egentligen har vi inte heller råd med biljett men vi tittade på blocket varenda dag och tillslut så hittade vi en biljett för ca 2 veckor sen, golden circle, för ett billigt pris. Såååå, om man kollar varenda dag så finns det säkert en billig biljett. Never Say Never :')<3
Hahah åååh din lilla lyllooooo!!
Ååh Nsn :')<3
Tack! :D