(X?) "Snäll" kommentar.
ÄR det bara jag som inte vet om jag ska ta kommentaren "Vad stora bröst du har!" som en komplimang eller något negativt?
Det är också ganska så irriterade att få den kommentaren så ofta och att då veta att dom sitter och tittar på dom så mycket.
Någon annans som får den kommentaren och inte vet vad man ska säga?
Bacon, svaret är bacon.
Beror helt på vem som säger det och med vilket tonfall. Pojkvän, eller nära vänner tycker jag det är helt okej men ytligt bekant eller random människor är inte okej alls.
// Lise
When nothing goes right, go left!
Beror på. Jag hade blivit glad då jag inte har så stora:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Om min kille eller nära vän kommenterar så tar jag ju det som en komplimang. Men om det nu är en random person eller någon man bara träffat några få gpner så blir det bara jobbigt…
Bacon, svaret är bacon.
Håller med #1 ! Fast kommentaren "Vad snygga bröst du har" tar jag alltid som en komplimang, för då handlar det också om formen och ja… det blir lite som "vad snyggt hår du har".
Men såklart om det är från en pervokille blir man inte direkt smickrad!
Du är ju så söt så varför ens titta på dina bröst ._. xD
Men håller med alla andra
#5 Gulliga du <3
Bacon, svaret är bacon.
Killar brukar säga så som något bra ;) Tjejer som har stora vill inte sällan ha små, tjejer med små bröst vill ofta ha stora.. (enligt mina erfarenheter) Så ta det som komplimang! :D
#7 Mitt ex sa att jag hade stora, som något negativt. Han tyckte jag hade för stora så det är inte alltid det är så 

// Lise
#8 Visst, jag känner också personer som inte gillar stora, men många gillar det :) sen om det blir extremt så är det många som inte gillar det heller, men tror inte det gäller någon här :)
#9 Nä extremt är det inte, problemet var att tutten inte fick plats i hans hand.. 
// Lise
#6 Jag har ju inte BAAAM stora eller jätte små. Jag är ju nöjd med om 
Men det bli bara så jobbigt när det är så sjuk många som säger det.
Bacon, svaret är bacon.
#12 Precis! :)
#12 Haha ja 
// Lise
Det behöver ju inte nödvändigtvis vara en komplimang, kan skilja mycket från tjej till tjej om man gillar sina bröst eller inte. Finns tjejer som mår dåligt av att ha stora bröst, och därför blir "komplimangen" om ens stora bröst mer som kritik, precis som vissa tjejer med små bröst blir ledsna när de får höra det. Så även om de allra flesta menar väl med såna kommentarer så tycker jag att man ska vara försiktig med vad man slänger ur sig, för alla tar det inte som en komplimang och det kan göra mer skada än man någonsin anat.
Jag har fått den kommentaren ett antal ggr, vissa gånger har jag tagit det som en komplimang men andra gånger har jag bara blivit irriterad över att de spelar så stor roll. Blir gladare om någon säger att jag är fin i håret, är vacker eller liknande, än kommenterar att mina bröst är stora.
Och om man vill ge någon närstående en komplimang för t.ex brösten (ens pojkvän, eller flickvän om man är lagd åt det hållet) så låter det bättre att säga "jag tycker att dina bröst är sexiga" eller liknande komplimanger, istället för att gå på storleken. För det är inte alla som är nöjda med sin strl, oavsett om det handlar om små eller stora bröst.