Mår inte så bra...
Jag känner mig mer nere nu förtiden. Vet inte ens varför.
Jag bor borta under veckorna (är 17), men på helger kommer jag hem till min mamma. I helgen var hon dock hos sin kille och på fredagen när jag skulle gå och sova så grät jag bara hela tiden, låg och vände mig om hela tiden och när jag somnade så vaknade jag igen så jag sov väl sammanlagt 3 timmar.
På lördagen sov jag väl lite bättre, men känner mig bara helt utmattad och har känt såhär ganska länge. Känner mig bara orklös, att det inte finns någon med livet… Känner mig bara less. Jag vet inte varför, och vad jag ska göra åt det…
Är väl egentligen för gammal för att skriva här. Men mitt tips är att du går till läkare och kollar blodvärdet. Har du "tur" så är det bara blodbrist och då hjälper järntabletterna snabbt.
Man kan få depressions känslor om man inte har tillräckligt med järn i kroppen.
Järntabletter kan du även köpa receptfritt, men det är inte fel att kolla hos läkare för säkerhetsskull.
För det låter som någon typ av depression du har fått. Sen om det som sagt är något så enkelt som Järn som kan åtgärda det eller om du behöver annan medicin, det tycker jag som sagt att du ska prata med en läkare om.
För oavsett orsaken så är det inte bra och sova dåligt, vara lessen och orkeslös.
Lycka till!
/Elisa
#1 Tack för ditt tips, kanske värt att kolla blodvärdet.. :)
Det tycker jag du ska göra, när de ändå kollar blodvärdet så be dem kolla socker också. Allt går ju snabbt med ett stick i fingret. 
Kom på att detta var tonåring i fokus, så detta kan du snabbt göra på närmaste ungdomsmottagning. Sköterskorna där fixa det och sen kan de skicka dej vidare om de tycker det behövs. 
/Elisa