Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 2211 ggr
Babydino
0

(X) Suprise

Idag hände det något väldigt oväntat. 
Jag hade väldigt konstigt sex med min kille. 
När vi väl hadde sex så glider han ut ur mig och när han ska trycka in den igen blir det verkligen helt galet. Han tycker in sin snopp i min lilla rumpa. 
Helt utan förvarning för någon av oss, utan glidmedel heller. 
Snacka om att det gjorde ont. 

Är det någon som varit med om samma?

bellabu
3

Ja en gång för några år sen. Vi hade ganska hårt snabbt sex och vips så trycktes den in. jag fick så ont så jag svimmade i sängen och när jag vaknar är killen i helt panik. väldigt jobbigt och pinsamt.

Anonym
1

ja, det har hänt, vi hade också snabbt och hårt.. gjorde sjukt ont.. fast ändå skönt. konstig känsla

Arinya
0

så himla oskönt!! USCH

Zakarias
2

Om du var oförberedd och ovan så är det en brist på respekt från hans sida. Analsex kan vara mycket plågsamt om man inte är försiktig i början….

nottheonly
0

Det är inte okej..

Geru
8

#4 För mig framstod det som ett misstag? Men det kanske bara var jag som tolkade det så. Om det inte är ett misstag så håller jag helt med om att det inte är okej.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

C4NCERiNHALE
0

oja, vet inte hur många gånger haha, ont göre!

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

JustMySelf
0

Pratade du med killen om det? Har varit med om att det har hänt av misstag, men förstår att det ändå är obehagligt.

bellabu
0

för mig bara det hände!!! han blev lika chockad som mig!!  så nej det var inte för brist på respekt.

Fridaaaa
3

Det är inte ok! Analsex ska man ta långsamt, låååångt förspel osv.
Inget man bara trycker in. Kan sluta illa om man har otur :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zakarias
0

Tycker bara att det är lite konstigt att den kan glida in så lätt utan glidmedel…

bellabu
0

vi hade hårt snabbt sex, jag blir väldigt blöt, och på något sätt trycktes den in i fel hål i ett av dom hårda jucken. och jag svimmade som sagt. gjorde riktigt ont! just för att jag inte var beredd på det. kille var helt förstörd efteråt. detta är väl 4 år sen. Jag har inte vågar ha så hårt snabbt sex igen efter det.

Zakarias
0

#12 Jaha okej :/

gaabriellaaa
2

Jag tror inte killen gjorde det med flit, med tanke på att hon skrev "Helt utan förvarning för någon av oss."

Babydino
1

Hej Alla. 

Nu är det så att det var ett misstag. Det var inte planerat alls. Han fick dåligt samvete efteråt. Jag svimmade inte, som jag läst att andra gjort. 
Men ja, det var som en riktig överraskning.
Jag tyckte också det var skönt på ett sätt trots att det gjorde ont när det hände. Skumt.