(X) Gillar ni det?
Jag undrar, killar eller tjejer, gillar ni när tjejen ni hånglar med "rullar" höfterna, om ni förstår vad jag menar?
Vad är det? *sorry för dålig fråga*
Alltså, Svårt att förklara.. Ungefär som när man dansar (och rör på höfterna) fast man inte står upp… Typ som tjejernas sätt att jucka.. När man bildar en cirkel eller en 8 med höfterna
Rullar höfterna under sex för att penetrera eller rulla med höfterna medan man hånglar? Det skulle väl vara lite konstigt? XD
Aldrig varit med om det eller sett någon som rullar höfter när den personen hånglar? :P
Enbart ibland vid förspel möjligen men inte annars :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gnider sig mot killens skrev?
#3 #4. Haha jaa, jag vet inte.. Min kompis gjorde så p på sin kille, och jag tyckte bara det såg ehm.. ut som att hon försökte våldta honom. Sedan frågade jag varför hon jucka mot honom och då sa hon att killar gillar det.. #5 jaa, typ, mer eller mindre
#6 Jag tycker att det är lite konstigt (för min del iaf) att man juckar på varandra, men man är ju olika. Om man typ bara ligger och goshånglar så kan det väl hända att den ena juckar lite smått men det skulle väl inte göra så mycket…
#7 Ja men de stog upp haha. Det såg jätte konstigt ut, som att hon dansade samtidigt. Jag blev bara nyfiken på om folk gör så/gillar när nån gör så, eftersom hon sa det. Men det såg riktigt konstigt ut
#8 Förlåt men jag får en bild i huvudet och kan inte låta bli att skratta.. Det kanske är deras parningsdans ;) Gjorde hon så framför dig random eller för att demonstrera? ^^
Haha ja, jag kunde inte heller låta bli att skratta när hon berättade att de gillar det… Hon gjorde så innan han skulle åka hem. Hon skulle bara säga hejdå så slutade det med att de hånglade mitt framför spärrarna vid tunnelbanan.. Det var ju inte lite pinsamt…
Okej, men ja, det kanske är deras grej typ ^^
låter som nån form av lapdance? =P Isf så ja, de flesta killar verkar gilla det