Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 4645 ggr
BeccaTilda
1

(X) Fontänorgasm

OBS!!!! Känsligt inlägg!!!!

Någon som vet om vätskan vid en fontänorgasm kan lukta lite kiss?? Jag och min kompis satt och diskuterade detta idag, hon hade fått sin första igår men var inte säker på om det var en sån eftersom att det luktade lite kiss.

Jag har hört att det ska vara luktfritt, men när vi läste lite stod det att eftersom att det kommer ur urinröret så kan det ibland följa med lite kiss.

Lovade att kolla med er här inne om ni har någon koll eller erfarenhet av detta då inte jag har det!

[Tilde]
0

Om det kommer från urinröret är det kiss. Det kommer inget annat därifrån (såvida man inte har en könssjukdom).

BeccaTilda
0

Jaså? Men tror hon sa urinröret?? Var kommer fontänorgasmen ur då?

BeccaTilda
0

"Urinröret är det rör från urinblåsan där kiss och utlösningsvätska kommer ut. Om man får en så kallad fontänorgasm är det här vätskan kommer ut."

Så står det på rfsls hemsida iaf :)

[Tilde]
0

Okej, det vet jag inget om. Låter ganska… ofräscht. :P

BeccaTilda
0

Hahaha joo, usch, stackarn om det var kiss!! xd Okej, inget att skratta åt :P

Cazzos
0

En "fontänorgasm" kallas den vätska en kvinna sprutar ut ur urinröret när hon får orgasm (händer dock inte alla). Det är inte kiss, för att det innehåller bl.a. fruktos och glukos, men kiss innehåller salter.
Vätskan vid en sprut/fontänorgasm "bör" vara söt till både doft och smak men eftersom att det kommer ut genom urinröret så kan det självklart "följa med" kiss (kiss som sitter i urinrörets väggar) och då kan det lukta lite kiss.

BeccaTilda
0

Okej :) Tack!! Kan jag kopiera din text och skicka till henne?

Cazzos
0

#7 Självklart Glad

Säg till henne också att om hon är orolig över det så kan hon besöka en ungdomsmottagning och få råd Glad

BeccaTilda
0

Bra :)

Ska jag göra :)