Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 3975 ggr
Cochon
0

(X) Oskuld

Halloj =)

Är lite nyfiken på alla ni som är inte oskuld. Hur länge var ni tillsammans med den personen som ni "förlorade" oskulden med innan ni hade sex första gången?

//:Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[fuzzygirl21]
2

Jag var 16 år och vi va ihop 2 år eller 3

[_hsleiufhbtv]
4

Blev tillsammans med honom när jag var 14. Första (och enda haha) gången var jag 15. Så ett år var vi tillsammans innan.

Jessicahagstrom94
1

hehe.. 4 månader TYP gick det innan vi gjorde "det" efter att vi blev tsm och vi är fortfarande tillsammans :) eller ja.. jo, just nu. tycker inte sex är viktigt alls iofs så det är väl därför jag väntade så länge.

Afturelding
3

Tja, en och en halv månad ungefär. Fast det var bara andra gången vi träffades. Vi är dock fortfarande tillsammans, förlovade, och bor ihop nu, så det gick ju bra i slutändan.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

LillaBenice
0

Ja var inte ens tsm med han ja förlorade oslkulden t , ja kände han knappt ;) Men idag är vi väl typ tillsammans , ite riktigt men typ ;)

Fridaaaa
0

Var 16-16½ år ungefär, varit tillsammans runt 1 månad :) Men är inte tillsammans idag.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Iceland
1

15 år gammal var jag. Vi hade varit tillsammans i kanske två veckor.. Dock är vi fortfarande tillsammans nästan 3 år senare. Har även bott tillsammans i 2 år :) Han är min ända och jag hans ända :)

http://isabellarun.weebly.com/

Clariiz
1

Vi träffades och höll höll på (dock oskyldigt) i ca 1-1½ år innan vi blev tsm. och efter att vi blivit tsm tog det 3 månader. Vi var sedan tsm i 2 år :) Kunde inte haft en bättre första gång faktiskt.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Bolten]
0

va inte tillsammans med honom, aldrig träffat honom innan och endast träffat honom som hastigast av en slump efter :)

[Bolten]
0

-dubbel-

PiganX
0

Var inte tillsammans med nån Tungan ute

BeccaTilda
0

Jag hade precis fyllt 14 och var tillsammans med en kille ca 2 månader innan vi hade sex :)

batong_elvis
4

Var inte tillsammans med henne. Visste inte ens vem hon var då, men nu är vi sjukt bra vänner som kan prata om ALLT med varandra.

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

Mimmi
0

Tog kring 2 månader innan vi hade sex.

[wonderchild]
0

14, men vi var inte tillsamans. Kunde varit bättre men men ;)

fanniiiiie
0

Var väll tillsammans med den killen lite mindre än 1 månad innan vi hade sex.. Gick lite väl fort Tungan ute

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

hugoochip
1

Lite mer än 1 månad, typ 1 månad och 1 vecka. Men kunde inte känts mer rätt, och han är helt klart den rätte. Så allt var så perfekt det kunnat bli =)

[alisja]
0

2 månader EXAKT! Jag lovade mig själv.. Ingen sex innan du fyllt 14 år Alicia! Det hände på min födelsedag haha.. Oskyldig Vi är inte tillsammans idag men dock vänner.

Anonym
Anonym
0

Vi var tillsammans i 3 månader innan han fick min oskuld. Sedan höll vi ohop två år.

LillaBenice
0

Kan tillöägga i #5 att han oh ja hade "kännt" varandra i tre dagar ;)

bellabu
0

på min 15 års dag. vi hade varit ihop ca 3 månader. vi var ihop 5 år sen.

saandrra
0

Jag "förlorade" min oskuld till en person som jag just hade träffat. Vi var på samma fest och ja, helt plötsligt hände de ;)  Ångrar det dock ändå inte, då personen är super gullig och snäll av sig. Är vänner nu.

[Wera]
0

Är fortfarande tsm med han jag förlorade oskulden med. Vi firar 2.5 år snart och har just köpt hus. Det tog två månader innan vi hade sex efter att vi hade börjat träffats. Jag var 16 då.