One Direction
OMG OMG OMG OMG, jag antar väl att några här inne vet vilka 1D är?
Har vi några superfans?? :D
Love to Zayn Malik!! <3 <3 <3 <3 <3
Bacon, svaret är bacon.
Jag älskar one direction! Harry, Louis och Zayn är mina favoriter!
Ja, här har du ett par stycken till! (Jag är inte schizofren, jag inkluderar bara några från min klass som hänger över min axel..)
Jag håller mig till Niall! <3 Än så länge verkar jag få ha honom för mig själv i alla fall! ^^
Tjejen som hänger över min axel tycker att jag ska skriva att Louis är bäst, så jag får väl göra det, men jag upprepar: NIALL! <3 xD
#2 : Den där bilden var faktiskt jäkligt snygg… :P
#4, Ja, Har typ 200 till på min Iphone ;)<3
Bacon, svaret är bacon.
+ Ta mig inte för en jobbig unge, jag är 14 men jag blir galen av Zayn ;)
Bacon, svaret är bacon.
#1 Han är riktigt snygg ja! Har hittat så sjuuuuukt snygga linnen med bandet! :-O
VART? <3
Bacon, svaret är bacon.
Här en till!
Gillar mest Harry och Naill! :DD
Har ni varit i Sthlm o sett dem?
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
JAAAAAA, liam är fin. :D Alla är fina. ♥
Hatar att jag inte bor i stockholm. :(
Från ingenstans blev jag helt starstruck av 1D för några dagar sen..
LOUIS!!
Jag bor i Stockholm, var är de någonstans?! 
Jag måste bara skryta lite, min bonusfarbror (min mammas nya mans bror ^^) är så otroligt lik Liam, så ni skulle inte tro det.. :D
Att han sedan spelar både piano och gitarr i ett rockband (eventuellt sjunger), och är så himla härlig rent i sin personlighet gör det ju lite bättre… Tyvärr är han bortgift till en av mina klasskompisar (hon som för övrigt gillar Louis), så… ;)
#11 De åker imorgon, tyvärr. Men de är typ i sin studio och håller på. Men när man kommer ut, kommer man ut på en bro typ xD Har inte varit där själv men… haha, hjälpte inte mycket alls… nej men, jag bor inte i Sthlm så jag tycker det bara är så jäkla stort :P
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#13 Näää, inte imorgon!
Aja, de kommer nog tillbaka, de säger att de älskar Sverige (iallafall i den här videon) 
Louis är så rolig när han vänder sig om till tjejerna bakom honom..
Svenska fans är så duktiga på att hålla sitt utrymme.. De hoppar inte på kändisar och skapar kaos som man annars brukar se på tv.. 
Förutom Louis så gillar jag Harry… Han är så söt 
#13 dem åker tydligen den 18:de Jag och min kompisar ska åka och se dem i morgon!!!! <3
Bacon, svaret är bacon.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Louis röst.. <3Han sjunger som en ängel. 
#15. Jaha okej! Har nämligen fått tre datum, imorgon, 18 och den 22.. ^^''
Måste bara skriva av mig här blend er directioners.
I Torsdags var vi i stan med skolan, efter ett tag skulle man bilda grupper och gå runt själva i stan. Av en slup så hittar vi killarnas hotell och fattar att det är deras hotell. Vi måste sen dra vidare med skolan och när vi sedan går tillbaka till hotellet går min kompis fel och hittar även deras studio.
På fredagen skolkar vi från skolan och åker dit, ser killarna två gånger samt Zayn en gång till. Träffar massa roliga människor också.
Sen stannar jag hemma på lördagen och pluggar, och söndagen är jag iväg och tävlar och sen sjuk på måndagen. Men mina kompisar ser dom och har bilder osv. Och idag när vi kom dit så trodde några att dom skulle åka hem vilket dom gjorde… Men jag står med mina kompisar, går till McDonalds 5 minuter bort precis när jag ska beställa på Mc ringer min kompis och säger att jag presic missade killarna, och sen åker dom till Arlanda vad vi tror. Men sen idag när vi väntade på att dom skulle komma, såg vi en stor svart bil och vi tror att Harry satt där i, och sen rörde jag deras manager också, hihi.
Såååå, sjuuukt glad just nu!!
Älskar allihopa! My life forever and allways.
Älskar allihopa! My life forever and allways.
#14 svenska fans har blivit ganska respekt lösa. Torsdagen var helt kaos, den där filmen är från innan dom hade släppt sitt första album, så dom är inte så kända där.
Såg en bild att någon hade rivit Harry i ryggen också.. 
#21 Jo jag vet, de var inte lika kända förra sommaren som nu. Såg en annan video då Harry gick mitt bland tjejerna och tog foton och så, och sen kommer en hand från ingenstans o tar honom i håret.
Liksom wtf..
Här finns en!
Såg dem när de var i Stockholm häromdagen. Kan inte förstå att jag såg dem. IIH! :D
Såg även Kevin och Paul. Heh.
Cause we only live once, so don't blow it, take the chance. To do everything you've dreamed.
#24 Haha Kevin är väl inte så svår att se i Stockholm? Bara åk in till stan så ser du massor med duvor 
Är de i London nu? :DDDD
De är inte med varandra iaf ^^
#25 Haha, kanske inte. Blev väldigt glad när jag såg honom.
Mina kompisar o jag började skrika "KEEVIIN", vilket det var lite akward pga att ingen annan reagerade på det förutom vi… For your information. ;)
Cause we only live once, so don't blow it, take the chance. To do everything you've dreamed.
Nu har även jag fastnat i det här, tyvärr. De är bra, duktiga, roliga och allting, men det går ju inte att ta sig ifrån saker och ting!
Alla har sagt "man blir beroende och man kan inte hjälpa det", har inte trott dem och sagt "Äähh, det är väl bara att tagga ner lite". Kan säga att jag förstår vad de menar nu, haha. 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Jag och mina kompisar skriker Kevin varje gång vi ser en duva och alla kollar på oss som om vi är dumma i huvudet LOL.
#30 Hahah, samma här.
Tycker vi kan putta upp den här tråden. Jag menar, det finns ingenstans att snacka om dem på svenska på samma sett liksom… om ni förstår vad jag menar. Vill ha upp en sajt om dem här på iFokus, men är 17 så det går inte speciellt jättebra.
Så, kanske vi kan dela tankar, information och annat i den här tråden?
(folk som inte tycker om One Direction behöver inte lägga sig i, tycker jag personligen. (: )
Medarbetare på Djurfoto
Tror ni det är sant att Zayn och Perrie är förlovade? (:
Ska någon kolla på dom den 2 november då, när dom kommer till X Factor? 
Såg en video där Zayn var med .___.
Dom skulle äta stark mat.
Det började med: svagt (?) / medium / starkt / sen hon tanten bara ''INSAIN!'' Jag fick det till ''INZAYN''
Aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv… Hoppas ni fattar :S
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#34 Ne :( Fick inga biljetter. Men TVn funkar… 
#35 Haha yes. Klarade han det då? :P Men man brukar kalla honom AMAZAYN ;D
#36 Kommer inte ihåg.. men skämtet är ju att det var hett, det han åt alltså.
Zayn är ju snygg så, snygg = het.
Fattar ni?? x)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#37 Hahaha, fattar. :3
Fick inte heller biljetter till xfactor nästa vecka, men får jaga iväg mamma och sitta och "fangirla" framför tvn! 
Medarbetare på Djurfoto
Jag fick biljetter till X Factor på fredag. Övernattade vid Globen med min kompis och 2 andra bekanta.
Det ska bli sjukt kul! Dessutom så är det min första gång som jag får se dem 
Jag kommer säkert att börja gråta av glädje, haha 
Någon som fick biljetter till friends arena 2013 då? :D
Yupp, jag o min kömpis! :DD Läktare 1, de för 590kr. :)
Och, hoppas ni har hört detta:
Under låtarna Little Things och sista låten så ska vi lysa med röda lysstavar och under Little Things ska det vara knäppt tyst. :)
Tycker inte att de är särskilt bra.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Jag ÄLSKAR one direction , Louis mest <3 har varit på 2 av deras konsärer , har deras aoutograf oxå , glömmer aldrig bort det<3
Yep, sidoparkett höger rad 1! ((:
Tycker, som någon skrev i gruppen, att det inte ska vara knäpptyst under Little Things. Utan att folks ska sjunga med, det ger en bättre stämning.
+ deras nya album är lika med perfection.
Medarbetare på Djurfoto
Ska gå med en kompis, läktare 1. Är så glad. :D
Åh asså jag kommer dö, älskar dom så asdfghj mycket.