Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1387 ggr
Babydino
0

Sött vatten.

Igår badade jag badkar för första gången på länge. Jag fick in vatten i munnen och kände att vattnet smakade annorlunda. Det var inte det där flour aktiga vattnet som kommer ur kranen, det var sött. 
Varför var vattnet så sött?

[rocklover]
0

jag vet inte… jag är korkad!!!

[Tilde]
0

Säker på att det inte var av någon badolja eller schampo eller liknande (kanske var kvar några rester i badkaret)? Har ingen aning om varför vattnet annars skulle vara sött.

Babydino
0

Badkaret var helt nytt och jag duschade inte innan jag gick i. 
Dock hade jag druckit lagom innan så när jag svettades kanske det blev sött. 
Gör alcohol att ens kropsväskor blir söta? Eller, om jag kom i badkaret, kan det vara det som smakade sött? Vill inte verka äcklig, men jag har smakat och det smakar vanilj. Kan det ha med saken att göra?

[HamsterPamster]
0
[HamsterPamster]
1

Vad gjorde du i badkaret igentligen?? har du några tips

[HamsterPamster]
0
Babydino
0

#5, haha, jag låg och kopplade av med min pojk i badkaret.

Geru
1

Uh, om du druckit någonting innan kan det göra att vattnet upplevs få annan smak.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Babydino
0

#8 Jo, jag vet. Men kranvattnet från handfatet smakade som vanligt. Men det som VAR i badkaret var sött.

Geru
0

#9 Konstigt då:p

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Babydino
0

#10 Funderar på om det kan ha varit så att badkarsvattnet var varmt och kranvattnet jag drack var kallt, det kanske är därför. hm Obestämd

Geru
1

#11 Kan vara möjligt.

-Stephen Hawking

Babydino
0

Är det någon som har en länk eller något som vissar på om varmt vatten smakar sötare än kallt?