Han den där killen ;) 2!
Känner att jag vill uppdatera er lite! :D:D
Jag träffade killen jag är kär i igår, vi kollade på film och sen sov jag där sen sa jag att jag haed nåt jag ville säga sen fick han känna på mitt bröst för att veta hur hårt mitt hjärta slog…
Sen sa jag det.. "Jag….eeh… är kär i dig.." sen gömde jag mig i kudden :P
Hade lite smått panik efter det men efter hans nervösa skratt som jag antar att de va så började han gosa med mig och kyssa min nacke och sen mig, vi låg vakna till efter 2, och han har jobb idag… :P
Jag tror jag vill tolka detta som att han känner likadant? Alltså vi har ju kyssts innan och så ju!
Sen, för första gången fick jag en gonatt puss :O och så när vi väl skulle sova så låg han och pussade mig på ryggen och nacken och typ gosade in sig i min rygg.
Jag är så himla lycklig!
Mysigt 
Låter mysigt :) Fast jag tycker han han skulle ha sagt det tillbaka ;o
#2 Ja, men jag tror att han är så blyg eller nåt så han visar det med söta gester istället! ;o
Åhhhh blir helt glad när jag läser vad du skriver!!
Har ganska precis varit i det stadiet med min nuvarande pojkvän, och åh vad jag känner igen mig! Osäkerheten, som ändå övervägs av nyfikenhet, och känslorna som bara överväller en, och när man ser tecken på att personen i fråga har känslor tillbaka..ja det finns inget bättre än att vara kär helt enkelt!

#4 Helt fantastiskt!
OMG JAG BLI SÅ AVUNDSJUK!
Lycka till med er två då :)
Jag är en extrem gosmänniska. Gosar helst av ALLT! <3 <3 <3
Bacon, svaret är bacon.
Åh vad gulligt! :D
naaawwww!!!! hoppas det går bra för er
Kan ju säga att de inte gått som jag velat då jag pratade med honom igår och frågade hur vi låg till och ifall de kommer bli nåt och om han har lika starka känslor för mig som jag har för honom…
svaret va att han inte visste helt säkert, vi är bara ett mellanting än så länge..han vill känna mer för han verkligen tycker om mig…men tyvärr så finns det inte tillräckligt för att bli ihop enligt honom :/
ÄN. Vi får se vad framtiden bjuder på! :)
aw vad gulligt :3
du är söt och om han inte gillar dig så kommer han att inse vilken chans han hade.
#11 Awww, va söt du är! Glad jag blir nu :)
Åh vad kul och mysigt! Hoppas han vill! :D
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Hoppas de med! :)
Jag vill inte såra dig eller något, men lägg inte ner för mycket tid på den här killen om du känner att han drar sig mer och mer bort.. För det kommer bara sluta med att du kommer bli sviken och ledsen
(jag utgår från egna erfarenheter).. Men jag hoppas ju självklart också att det kommer bli något mellan er! men som sagt, ge han lite tid men inte för mycket 
#15 precis det jag sa till honom "Jag vill vänta, men jag orkar inte vänta för länge"
och jag är alldeles för nyfiken för att sluta nu, jag måste se om de blir nåt och då får jag ta den smällen!