mår dåligt
Hej jag skriver detta för att jag verkligen behöver prata ut men vill inte gå till skolkuratorn. jag har sämst självförtroende just nu… jag känner mig dålig , fet , ful, taskig, mm….
mina föräldrar bråkar hela tiden, mina såkallade vänner är skittaskiga och utfryser mig. ledaren hatar mig och har börjat mobba mig. de andra märker inget och även fasr jag har berättat hur jag mår så bryr de sig inte… jag är totaly alone hela tiden. alla är skit spinkiga i min klass och jag är lite övervikt. idag så fick en tjej i klassen veta att jag brukar jogga men hon trodde mig inte och började fråga ut mig…hon sa själv en skit taskig sak till mig… jag bor i stockholm, solna och här är utseendet viktigast alla som inte klär sig inom modet eller har en annan klädstil behandlas mindre bra. jag är hårdrockare och hamnar alltid i bråk (slagsmål)med de andra. på den senaste tiden har jag börjat tycka att jag är tjock , börjat äta mindre och tränar varje dag men det känns inte som om jag går ner i vikt även fast mina jeans åker ned hela tiden… mina föräldrar ser mig som onormal och har bestämt regler på t.ex vilka band jag får lyssna på , hur jag ska klä mig, etc… alla hatar mig och det hjälper inte att min tyska lärare kommer fram med värsta leendet hela tiden. om jag står bredvid någon i klassen så frågar de mig vad jag gör där…snälla vad ska jag göra? jag tänker på saker som en 12åring inte borde tänka på.
Lite omständigt att svara på allt rakt ut tycker jag, men va inte rädd att höra av dig! Jag hjälper dig mer än gärna!
Finns här och på sms! :) Bara till att skicka ett litet PM :)
tack

Vad hemskt av alla. Vad bra att du skriver av dig här så du slipper hålla allt inne!
Jag kan tyvärr inte säga något annat än att: bry dig inte men jag vet att det verkligen är svårt.
Du kan skicka mig ett PM och skriva , jag ställer upp för alla! 
TACK
för att ni bryr er !!!!! sorry om jag ställer en ganska korkad fråga. men vad är pm ( jag är ganska ny)
Privat meddelande! :)
tack
Vill du att jag ska skicka ett PM till dig med mitt nummer? :)
Ibland är de ju lättast att smsa ifall du i skolan känner dig deppig eller nåt och vill ha nån att prata med!
#4 Absolut ingen korkad fråga, bara jag som inte är så duktig på att svara.. 
usch, förstår att det är jobbigt.. och vet själv att man inte bara kan sluta bry sig som självklart är det bästa att göra :/ men du kanske har någon släkting eller granne eller någon som du kan prata med, om du inte vill prata med någon proffisionell förståss! men försök inte att hålla allt inne, då blir det oftast värre.
En sak till! försök att inte jämföra dig med dom andra, du är mycket bättre än dom, så låt inte dom sänka dig bara för att dom är osäkra! Sen, hur svårt det än verkar och hur långt borta det kanske är för dig, försök åtminstonde att prata med dina föräldrar. eller du kanske kan be någon du litar på prata med dom?
styrkekramar från mig!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
mina föräldrar träffar jag nästan aldrg