Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 3611 ggr
[Tilde]
0

Vad önskar du dig i julklapp?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alltid kul att se vad andra önskar sig, speciellt om man själv inte kommer på något speciellt - då kan man ju få inspiration från andra! Själv önskar jag mig följande:

• Nagelsaker - (nagellack, dekorationer, osv.), vill gärna komma igång med nail art igen. :)
  • Smink - alltid bra att ha, höhö
  • Kläder/presentkort
  • Leopardgecko(s) - Vill såklart gärna ha fler!
  • Terrarietillbehör
  • En till kanin
  • Pengar
  • Hund - hihi ♥

Bildexempel på hur jag brukade ha mina naglar:

[Tuulikki]
0

• Hundsaker, bl.a ny bädd :)

• Plattång med Hello Kitty på ^^

• Värmekudde i form av pingvin

• Presentkort - superbra att ha ju :)

• Hunger Games på DVD

• Grejer till kameran

+ Massa småsaker oxå :)

[MikeW]
0

Vill inte ha något :P jag vill bara att min familj är glada, det kan vara min present :) att alla är glada :)

Sen kanske jag kan få lite godis eller något. Kanske en dricka. :P

Dipsie'n'Poo
0

Svart ryktlåda (har redan alla tillbehör, men ingenstans att lägga allt :p)

Svart Fjällräven-ryggsäck

Hungerspels-trilogin

Presentkort- H&M och Monki

1D cd- Up all night och Take me home

Pengar

Kläder (vet inte varför jag skrev det… jag vill ju bestämma vilka kläder…)

Ridskor

Shortschaps (till ridskorna)

Glad

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Jojaton
0

en hund hade inte vart helt fel. ;) nej men, ett mixerbord, pengar…

Johanna - Instagram

Nellie007
0

Ny TV

Massor med pengar :3

Justin bibers parfym  (kommer få)

**Och allt annat med justin biber… ;)
**

Är typ det enda efter som jag och min familj inte har samma stil på kläder och smink så det vill jag nog köpa själv :3

Fridaaaa
0

Finns väl redan en sådan här tråd? Eller minns jag fel? :)

Jag önskar mig:

• Plattång och hårfön
  • Smink
  • Kläder
  • Pengar
  • Presentkort
  • Systemkamera
  • Trådlös datamus
  • Saker till djuren
  • mm :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

CupcakeGod
0

Jag önskar mig..

- Att mn familj slutar fira: jul, påsk, födelsedagar och allt sånt bullsh*t :)

Arinya
0
  • TV
  • DVD
  • Systemkamera
  • Dataskärm
  • Högtalarsystem
  • S3 eller HTC One X
  • Löparskor
  • Jeans
  • Duntäcke
  • Plånboksfodral till mobil
  • En resa
  • Tavlor
  • Kläder
  • Pengar är alltid välkommet! :)
[Tilde]
0

#7 Varför? :O

CupcakeGod
1

#9 Hihi jag är bara lite konstig. Gillar att ge bort, men inte få saker :P

[MiniPim]
1

Något jag INTE önskar mig är kläder, och INTE presentkort. (bara om det är en djuraffär)

• Kaninsaker
  • Libra artic hinder till kaninerna
  • Uggs (skor)
  • Ett viltgult kaninpar

hihihi vill ni veta en hemlis? många säger ju att man inte gillar julen för presenterna utan för att det är en högtid istället typ.. Men om jag ska vara ärlig tycker jag inte julafton är kul utan presenter.. skriv vad ni vill men jag vågar tycka det xD

Fridaaaa
1

#7 Fast jul osv är ju inte tillför från början att ge bort saker osv, utan är högtider :)

Afturelding
1

Pengar till bröllopet och en del böcker :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[rocklover]
0

pengar till hårdrockar kläder (Min garderob behöver det)

digitala trummor

Sarah!
0
  • systemkamera
  • hund
  • pengar
  • jeans
  • att halsband från style by tyra
  • tublinne (fast det finns inte längre i affärerna)
  • Ny mobil
  • Plattång och hårfön
  • presentkort

Det är väl typ det, fast jag har bara sagt att jag önskar mig pengar till en systemkamera Tungan ute Vill köpa den själv

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Tova.O
0
  • pengar!
  • presentkort
  • kaninhinder :)
  • kaninsaker

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Geru
3

En säck med torterade kattungar.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Fridaaaa
9

#17 Så där skriver man väl inte?! Helsjuk och icke normal tanke/önskan!

Geru
9

#18 Men vadå, alla mina vänner ville ju ha hundvalpar…

Och den som vid det här laget inte förstår när någon skämtar, borde allvarligt söka hjälp med sociala sammanhang.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Thildalulu
8

#18 Tror du verkligen att personen är helt seriös och tycker att det är en 'normal tanke/önskan ?'

Smullis
0

Bland annat: En minigris "permanenta" lösöginfransar Lite smink Olivgröna linser En stor säck med passionsfrukt Att alla är glada och nöjda Pengar En resa till maldiverna-vilket jag inte tror kommer ske :P

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

bambiiii
0

Jag önskar mig

*2 par converse

* systemkamera

*Pengar

*pengar för bambis kastration plus tillåtelse

*flytta in Bambi

*Addoptera en tiger/eller ett annat djur hos WWF

* Ödlor (aldrig få) mina stora systrar är livrädda för myror :/

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Quenzi
0

Systemkamera

iPhone

Hade la helst velat ha råttor och en katt men det är något som aldrig kommer hända så..

PJUM

[MiniPim]
3

#18 lite skoj kan man väll tåla?;)

Fridaaaa
10

Nu får ni ge er! Man skämtar INTE om såna saker, och du Geru ska sluta skriva elaka påhoppande saker, för att skriva att någon har problem med sociala sammanhang är ett påhopp.
Jag har absolut inte problem med det, men jag hatar när man skämtar om såna saker!

Smullis
4

#26 Jag håller faktiskt med. Visst, du menade inte allvar, men det var fortfarande inte trevligt sagt.

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Geru
7

#25 Vad man skämtar om är ingenting som du har rätt att bestämma för andra, det om något borde du veta. Jag finner det roligt, och det har flera andra gjort med. Dom har iallafall ett sinne för humor, ett du tycks sakna. < Den meningen är ett påhopp.

Nej, det är inte ett påhopp. Det är inte riktat till en person, och därför inte ett påhopp. Jag skriver det som en generell mening, att om någon inte förstår ett skämt, så borde man faktiskt kolla upp det. Om någon förstod att det var ett skämt(vilka dom flesta verkar göra) så är det som det ska.

Där emot, frida, om du förstod att det är ett skämt, och ändå bestämmer dig för att tjafsa om det är det ett personligt påhopp, eftersom du speciellt siktar in dig på vad jag skriver då. Du har ingen rätt att bedömma andras humor, vilket du verkar tro du har.

Jag hatar när människor inte förstår skämt, och när dom inte kan låta andra vara, även när människor är genuint korkade, men det är ingenting jag brukar skriva, men eftersom du skriver vad du hatar så får väl jag göra det med :) Det absolut bästa var om du försvann, det skulle göra mig otroligt glad. Nej, jag har ingen empati över för mobbningsgestalter, ledsen, men människor som beter sig så är bland det värsta jag vet.

-Stephen Hawking

[Tilde]
1

Hold op med OT nu! Tungan ute Diskussioner kan ni ta via PM, kära ni!

WilmaP
0

Har inte kommit på så mycket jag vill ha/behöver nu men det som står på önskelistan hittils är, En Abercrombie & Fitch tröja En Hollister kofta Medlemsskap i Svenska hamsterföreningen Saker till hamstrarna Sen tycker jag det är praktiskt att få pengar & presentkort så att man kan välja själv vad man vill göra utav de men när jag får pengar så blir det alltid att jag sparar 95% så denna julen vill jag hellre få sakerna, haha. Och sen om man ska vara lite tråkig så "önskar" jag mig snö också. Känns inte som någon riktig jul utan snö & förra året kom inte snön hit.

Thildalulu
4

#25 Man tycker inte att allt alla skriver är roligt, och det var inte ens menat mot dig. Ta dig samman och gör något onyttigt!

[Mi-rand-a]
6

Förstår inte de roliga i de hela med att "önska" sig torterade kattungar? som att önska sig en säck torterade barn, exakt lika kul! värdelös humor måste jag säga, om någon ens kunde skratta åt de kanske man själv borde tänka på vem som är frisk och inte.

Jag önskar mig då inget speciellt men ett varmt hus hade då inte varit helt fel! :)

CupcakeGod
2

#31 Det heter controversial humor :)

Geru
0

#31 Det är det absurda i det som är roligt, iof är det lite fel forum att använda sådant på, eftersom många unga inte kommer förstå det alls.

-Stephen Hawking

[MikeW]
4

Jag tyckte det skämtet var hemskt. Skrattade inte åt det alls och fattar inte hur någon kan ens göra det.

Fast bara för jag inte tycker det är lustigt med torterade kattungar så har jag dålig humor för det? Tvivlar på det.

Geru
0

#34 Det är, som sagt, någonting som jag ångrar att jag postade på forumet. Glömmer faktiskt bort att inte alla är lika intelligenta, eller lika vidsynta i saker som resten av världen är, och att ni här på Tonåringar, faktiskt bara är tonåringar… Så grövre former av humor är väl någonting som jag egentligen inte borde syssla med, och faktiskt så, med tanke på reaktionerna, så tycker jag nog att sajtvärden kan ta bort det.

Hur som tror jag faktiskt att sajtvärden specifikt sagt åt oss alla att lägga av med OT snacket, så jag hoppas att även du då kan hålla dig vid det?

#31 Och tilllägg, jag finner faktiskt det roligt, det gör jag. Med tanke på hur sjukt jobbiga barn kan vara är det utmärkt samhällssatir.

-Stephen Hawking

[MiniPim]
6

vilken stor grej ni gör av en liten sak!!._.

dermot
0

Men orka diskutera en sån sak.. seriöst.

Jag önskar mig nya objektiv och lite smått och gott ^^ blir glad för typ allt, därför brukar min önskelista antingen vara väldigt lång med saker jag knappt behöver, eller nästan tom..

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

CupcakeGod
1

Nu vet jag vad jag vill ha :D

En renrasig amstaff

En systemkamera