Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 3535 ggr
Snövit112
1

HJÄL PFORT

Hej.

Jag är en tjej på ca 15 år. Jag är tsm med en kille o varit tsm med honom i bara 2 veckor .. vet inte riktigt hur han är som person!För ca 1 vecka sen så hade vi sex , men det jag inte märkte var att han hade på kameran och filmat allt. Nu har nästan alla hans vänner sett videon..blivit kallad hora , slampa m.m .. Vad har jag gjort liksom? .. Har inte pratat me hononm sedan dess , vet inte vad jag ska göra?HJÄLP

Fridaaaa
60

Anmäl till polisen! För sån tär inte acceptabelt. Det ska han inte komma undan med!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Snövit112
0

#1 Det känns bara så fel o anmäla det till polisen , vet inte varför , får den känslan bara..Han skulle hata mig ..

Aztrya
23

#2: Anmäl det ändå. Alltså, du borde verkligen inte vara ihop med någon som gör så mot dig.
Du kan inte vara alla andra till lags, du måste se till ditt egna välmående först. Och att låta honom göra detta mot dig och sedan inte anmäla… det kommer inte komma något gott ur detta.

Denna kommentar har tagits bort.
Åsa Persson
12

Anmäl det. Han kan ha gjort det emot flera, eller så kommer han att göra det igen. Lär honom att detta inte är en kul grej. Han kanske kommer att hata dej men det kommer att vara värt det. Stå på dej! <3

[Tilde]
20

#2 Spela roll om han "hatar" dig för du polisanmäler - det är DU som borde hata HONOM! Han gjorde något olagligt som dessutom är elakt och helt känslokallt mot dig. Varför ens bry sig om honom mer? Obestämd Anmäl absolut!

[MiniPim]
18

Anmäl.

[Mi-rand-a]
6

Usch för han! anmäl direkt, hur kul är de att bli kallad hora ?? inget att vara orolig över, han har gjort fel och då visar du vad som händer när man gör de och så får man ju hoppas han lär sig något, han får skylla sig själv helt enkelt!

Fridaaaa
9

#2 Spelar väl ingen roll om han "hatar" dig då? Det är han som är en idiot som gjort så. Anmäl!

deleteduser
13

#2 Säger som Tilde- Det är du som borde hata honom. Anmäl

[JohannaStrom]
10

Anmäl för fan…!

Gaiezza
9

Man kan väl anmäla anonymt?

Fyfan vilket äckel!

Bacon, svaret är bacon. 

Fridaaaa
10

#12 Ja kan man men vad hjälper det i detta fallet? :S

Gaiezza
3

#13 Tänkte inte efter… ;)

Bacon, svaret är bacon. 

[cookies]
18

Är det bara jag som drar en liknelse mellan detta och amanda todd? (bara en reflektion)

anmäl sktihögen, enda rätta. Om han hamnar på fosterhem så är det inte mer än rätt.

Snövit112
13

Ja , jag har anmält och mår faktist mycket bättre nu. Anledningen till att jag tvekade var att han har det inte så lätt , hans mamma har cancer och hans pappa är alkis , då ska vi inte tala om hans vänner..Men Tack :)

Fridaaaa
8

#16 Ärligt talat, det spelar ingen roll om man har haft det svårt i livet eller inte, man har inte rätt att bete sig som ett svin ändå.
En i min närhet hade inte det lätt när han var yngre men han beter sig inte illa för det.

Snövit112
1

#17 Ja , Jag har faktist börja förstå att han bara spelade och bara var ute efter att göra dendär videon.

[MiniPim]
4

#16 det är ju väldigt synd, men bara för det ska inte den jäveln visa upp filmer på er utan tillsånd av dig! ;) bra gjort!

Snövit112
4

Men jag hoppas verkligen att polisen gör någonting åt det ,hänt mycket här på sistone utan att polisen ens brytt sig.

Fridaaaa
0

#20 Poliser är i regel inte så bra nej, och sånt här måste ju tas tag i med en gång :S Vet att dom får in många anmälningar av olika slag så kan ju tyvärr ta lite tid

Snövit112
0

#21 Ja tyvär så är det så. När jag tagit mod till mig ska jag prata med honom om detta ,hoppas verkligen han ångrat detta.

Michaela-N
4

Man har ingen rätt att göra nåt sånt här även om man haft en tuff bakgrund med jobbiga föräldrar. Det kan vara en orsak men är aldrig någon ursäkt. Du gjorde det rädda, starkt av dig.

Snövit112
0

#23 Känns såbra att höra att man gjort rätt:)xx

Michaela-N
0

Det rätta ska det ju stå ;)

[_Fisken_]
0

Anmäl! Genom den anmälan visar du dig själv respekt och andra inser att du är värd respekt.

Holtan
0

Hoppas att något händer med din anmälan då. Nu kan man inte skylla på polisen i sig för att inget händer, de har lagar och regler de måste följa, och tyvärr så tjänar inte dessa alltid samhällets bästa.