Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2662 ggr
Rubiin
0

Vad kan jag köpa ?

Min 15 år gamla systerdotter fyller år nästa helg. För två år sedan lovade jag henne att på hennes femtonårsdag så skulle hon få en superpresent. Men nu när det är ca. en vecka kvar så sitter jag här och vet inte vad jag ska köpa..

Hon vill inte ha några kläder, smink, böcker eller filmer. Hon har nyss fått en mobil och en dator. Jag har absolut inte någon idé vad jag kan köpa till henne och jag ser henne högst två gånger varje år eftersom att hon inte bor i Sverige.

Kanske kan någon här tipsa mig om någon bra present till henne ? Presenten kan kosta upp till 5000 kr, och får vara ganska stor. Skriv gärna vad du själv skulle ha önskat dig!

//Anna

Forgetful
0

Ett djur lätt :D nu vet jag inte om det kanske är en passande present till just henne men jag hade ösnkat mig något slags djur eller kanske nog slags upplevelse :)

//Forgetful

[Lupse]
0

Ett djur kanske är lite svårt eftersom att hon inte bor i Sverige…. Men en upplevelse tror jag skulle vara roligt, det finns ju så många att välja på :D

[134643]
0

Fallskärmshoppning ifall hon gillar sådant? :D

Forgetful
0

Ja men om hon bor i Europa är det lättare att resa med ett djur :) bättre att lägga lite energi på en present än att bara ta något litet, visst det är inte det lättaste men det är en rolig grej och uppskattas säkert :) men ja en upplevelse, det kan också vara svårt då det kanske måste vara i hennes land? En resa till Sverige kanske? ;D

//Forgetful

Sweelin
0

Smycke? Glad

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

[Alenzi]
0

Resepresentkort på 5000 kr?

Edit: Hm, vid 15 är man kanske aningen ung för att resa själv.. ;)

Forgetful
0

Menar om hon åker med Rubiin :P om hon inte bor långt ifrån sverige kostar det ju inte över 5000 för bara resan x)

//Forgetful

Moalinn
0

Det jag skulle vilja ha är ett objektiv till min kamera.. men det är ju jag det ;)

men om inte det så skulle jag önska mig en tågbiljett till stockholm och en till skåne där mina kompisar bor som jag inte träffat än (; Så utgångspunkten för mig är göteborg och så åker jag till stockholm och är där några dagar och sen hem igen och sen åka ner till skåne..

Sen är det väl så att din systerdotter har antagligen inte speciellt jättemycket kompisar i sverige om hon bor utomlands.

Vad har hon för intressen? :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Arinya
0
fiskargrabben
0

epa eller moppe? :)

lane
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

ipod och kamera

lane
0

men om det är något stort så kan du köpa till henne jätte fin resväska

eller ett hus djur till tex katt med kattlåda kattsand kattmat och å vidare för 5000 kr

lane
0

jag menar typ vem vill inte ha en katt

[134643]
0

Oh, eller så går du ut och köper en massa saker! Typ kläder, smink osv. Då blir det många presenter att öpnna ;)

[Alenzi]
2

#13 Jag hade verkligen inte velat ha en, fy :P Avskyr katter.

[lejdyga]
0

vad gillar hon för djur?

vad gillar hon att göra?

vad har hon som intresse?

vad önskar hon sig!

fråga henne lite saker typ som att fråga om du hade 5000 vad skulle

du köpa då  då säger hon nått så är det bara att gå och köpa det till henne! det skulle nog funka

Juliaskaniner
0

vad blev det? :D

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -