Vad göra när man har tråkigt!?
Vet ni vad man kan göra (med en kompis) när man har tråkigt som inte kostar ngt? :P
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Promenera/cykla
Spela spel
Titta på tv
Prata & umgås
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Om du har alla ingredienser hemma till att baka så kostar det inte.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
promenerar och pratar gör vi alltid, vi vill se om det finns ngt annat att göra ;)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Busa :3 spela kort, rita av varandra utan att kolla på pappret \(^.^)/
Mvh. Johan
Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons
Sajtvärd för Paintball iFokus
Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! 
Om ni har en kamera och är lite halvflummiga (som jag och mina kompisar iprincip alltid är) så kan ni spela in små videos, om vad som helst! Det är skitkul att titta på några år senare. Vi skrattar än idag åt sådant jag och en kompis spelade in när vi gick på lågstadiet (går 9:an nu). Och vi hade misnt lika kul då som nu xD
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Om man är med en bra kompis har man väl aldrig tråkigt?
Ni kan gå igenom skolkatalogen och peka ut alla snygga killar (eller tjejer), haha
jo för vi är typ som syskon, och har gjort allt ihop haha ^^ dessutom bor vi i världens tråkigaste håla, och hon bor mitt i skogen jag i centrum.. långt bort med andra ord.. och går inte i samma skola ;)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Gör som mig och mina kompisar… vi skrattade ihjäl oss och tog typ 200 bilder xD
Sen så gick vi ner till källaren och där finns det ett rum (hos min vän då) och där blir det ju kolsvart på kvällen..En stängde in sig i rummet och alla andra gömde sig, det var KOLSVART som sagt och då kom personen ut ur rummet och man skulle skrämma henne.. Jättekul :D Eller prata , fota eller något