Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 3135 ggr
[Tilde]
0

Vad ska ni göra på nyår?

Har ni några nyårsplaner än? Kanske en nyårstradition? :) Berätta gärna!

Fridaaaa
0

Inget planerat :) Har varit hos svärmor mfl och äta god mat osv.
Firar inte direkt nyår. Äter lite god mat och ser raketerna, blir inte mycket mer, är inte så speciellt med nyår för mig del :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

:holmgreen:
0

Vi brukar fira lite smått med god mat, skjuta lite fyrverkerier och ba ha det trevligt med en familj som vi kännt hela mitt liv.

I år ska vi däremot vara i Indien. Så det blir lite annorlunda, där vi ska vara så firar de nyår med fyrverkerier osv, det blir en upplevelse ^^

Afturelding
0

Vi ska fira vår förlovningsdag med god mat. Om det blir ute eller hemma får vi se :) Stannar vi hemma så lagar vi trerätters och lyssnar på mysjazz skulle jag tro.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Tilde]
0

#2 Åh, men vad kul med Indien! :D Någon speciell anledning varför ni åker dit?

Jag och sambon blir nog ensamma på nyår. Paret vi brukar fira med ville gärna åka till Paris, men vi har inte riktigt råd med det i år. :/ Så vi lagar nog till en god middag här hemma och tittar på raketer sen. Paris får vänta till nästa år Flört

[MiniPim]
2

#1 Det är ju liksom ett nytt år, hur kan det inte vara speciellt? x)

Jag älskar nyår.. Min släkt brukar komma hem till mig och vi leker lekar och sånt med familjerna, vi skrattar ihjäl oss oftast.. Charader brukar vi köra. Så otroligt kul! Sen vid 12 så drar vi ut och skjuter raketer! :D

Innan äter vi nyårsmiddag och sånt också

Dipsie'n'Poo
0

Stå ute hos kaninerna. x)

Nejmen, det är jag och familjen och vi skålar vid 12-slaget. Ätit har vi redan gjort. Sedan när det är som värst med raketer så går jag ut till kaninerna, klappar och de får en bit morot.

Vi brukar fira med andra, men det gjorde vi inte senast. Vi får se hur vi gör denhär gången. :)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Clariiz
0

Jag åker alltid till min mormor och äter en god middag (och fyller nämligen på nyårsafton).
Efter det blir det in till stan och festa. De senaste två åren har jag stått i en proppfull rondell vid 12 slaget, får se hur det blir i år :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

dextrosol
0

På nyår brukar jag vara hemma med familjen och först ta hand om hästarna under dagen sen så äter vi fruktsallad på kvällen samtidigt som vi kollar på tv, vid tolvslaget så skjuter vi aldrig raketer då det skrämmer hästarna så vi brukar köpa en stor pommacflaska dagen innan och "poppa" en sån utomhus (Inte lika fint som raketer men godare ;))

Thildalulu
0

Jag gör samma sak som alla andra kvällar: sitter vid datorn :p Vi brukar vara i stugan och ha middag med min familjs kompisar men jag brukar inte vara med så mycket. Ibland kanske jag är med och skjuter fyrverkerier.

nottheonly
0

Jag brukar ofta äta hemma hos min pappa och sen brukar jag vara med mina närmaste vänner och festa och så, sen brukar vi ofta träffa på lite mer folk senare på kvällen..

Men detta år vet jag faktiskt inte hur det kommer att bli, har ingenting planerat. Men jag brukar ju som sagt alltid vara med mina närmaste, åtminstone alltid med min bästa vän så jag hoppas det blir så detta nyår också! Dock är en sak lite annorlunda detta år, och det är att hon blivit mamma Glad

Scorpio97
0

Jag brukar aldrig göra något speciell på nyår. Beroende på vad mina syskon ska hitta på blir det antingen en lugn familjemiddag med alla samlade (två av tre av mina syskon är utflyttade) eller så får jag göra middag själv/med mamma. Beror på om dom har andra planer, eller om dom tänker vara härhemma.

Brukar stå i fönstret och kolla på raketerna, det räcker gott och väl.

//Jessie

:holmgreen:
0

#4 Min mamma är därifrån och varken hon eller resten av familjen har varit där, så nu blir det äntligen av att åka dit. Vi ska åka till min mammas gammla barnhem (adopterades hit när hon var 2) osv. Så det är anledningen att vi åker, alltså att min mamma är därifrån då. ^^ :) Åh paris är så vackert! Har varit där 4gr dock inte över nyår. Det är ju sjukt fint i vanliga fall, undra hur det då är över jul och nyår då.

Xia
0

Jag ska fira födelsedag :p eller ja de e första dan på året men iallafall. Blir väl med familjen o mormor o morfar :)

Kram Xia
bloggen

Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

[Sophieeee]
0

Ska till släkten i Tyskland :/ Blir tråkigt att åka utan min pojkvän