sårad tjej
Jag har vart mkt med en kille å vi hade de otroligt kul tsm. Jag lät honom hålla om mig, å svarade han alltid ärligt, sa vad jag tyckte å älskade honom verkligen. (vi var bara starka vänner just då). Men för veckor sen skrev han att han hade starka känslor. Jag vart väl glad då jag trivs i hans närhet men sen så gick han t en annan tjej. Jag knäcktes HELT å gråt i flera dagar, grät mig t söms å mådde så dåligt. Men nu försöker han komma tillbaka t mig å skriver jätte söta sms men jag kan inte förstå hur han kan, jag är otroligt sårad å vet inte vad jag ska ta mig till. Dock så svarar jag han inte så gulligt längre, även fast jag vill så vet jag att jag inte kan då han mer elr mindre har bevisat att han kunde hålla på med andra. Jag litar inte längre på honom.
ge mig några råd, hur ska jag hantera allt?
kan iaf inte ta honom tbx, visste går jag med på att träffa honom men mer än så skulle jag aldrig låta hända igen..
hjälp
/ sårad tjej ;(
Det är väldigt dålig stil så som han har gjort & du skriver att du inte litar på honom längre & att du inte kan "ta tillbaka honom" så vad är det du egentligen vill ha hjälp med .. ?
Hm .. några råd om du ska hantera allt? Jag tycker att du endast ska vara vän med honom, eftersom att du själv skriver som så att du inte kan "ha något ihop med honom" på det sättet. Så, varför bara inte vara vänner, & träffas när du känner för det?
Finns hur många killar som helst i världen, som är mycket bättre än vad han är & säker massor som vill ha dig! :)
MVH Wilma
hur vågar han göra så mot dig?

jag tycker att det var välldigt dåligt av honom att göra sådär mot dig. själv hade jag en kille som sa att han älskade mig och dagen efter gjorde han slut. han hade inte direkt någor orsak heller. så du är inte ensam om att ha råkat ut för dumma killar. om du fortfarande vill vara vän med honom så tycker jag att du ska vara det med. försök kanske att prata med honom om vad du igentligen känner för honom och att du blev jätteledsen när han gjode sådär. han kanske inte förstog att du kanske också gillade honom. kom ihåg att du inte är inte värd att behöva gråta dig till söms varje natt. så det kanske känns bettre att berätta för honom iaf. men hoppas att det löser sig för dig :) behöver du prata finns jag här.