Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kärlek-och-förälskelser
Läst 1676 ggr
[HamsterPamster]
0

Hur ska jag komma över honom?

Jag är inte speciellt bra på att skriva/förklara saker med text men jag ska försöka. 

Det finns en kille som jag gillar, och har gillat i två år nu.
Det tog mig väldigt lång tid att våga berätta för honom att jag gilla honom då jag tyckte att det skulle vara meningslöst att säga det för att jag visste att han aldirg skulle tycka detsamma om mig.
Men whatever jag skrev det till honom på sms och han svarade att han gillade mig lite också.
YAY så glad jag blev går fan inte att beskriva.
Vi bjöd in honom till att vara med oss när jag och några kompisar skulle tälta, Han tackade ja och han var med oss.
Låter kanske lame men ah, vi körde sanning eller konka.
Min kompis frågade killen hur mycket han gillade mig på en skala 1-10 och han svarade 8.
Oh ja blev så glad så det finns fan inte.
Och när vi väl skulle sova så var det väldigt trångt i tältet och det var också väldigt kallt, Så jag låg vädlig tät intill killen för att hålla värmen och han höll sin arm runt mig.
Brydde mig inte ens om jag jag frös som in i h*lvete för jag var så lycklig att jag faktiskt låg där brevid honom.

Efter den natten så smsade vi med varandra och skrev hjärtan och sånt.
Asså så glad som jag var under den tiden har jag aldirg i hela mitt liv varit innan.
I skolan så var allt som vanlig, vi pratade yttert lite med varandra vilket jag tyckte sög en anning.. Men men, kunde inte riktigt göra något åt det.

Cirka en vecka efter att vi hade tältat så sovde vi över tsm igen med mina kompisar, fast denna gången i ett hus (Y)

Jag hade fått en konka att jag skulle pussa killen, vilket jag gjorde.
Under den natten så sovde vi i olika rum.

Cirka en vecka efter vi hade sovit över så sa min kompis
(vi låtsas att killen heter bert)

''Om Bert hade sagt något om dig ,eller att han inte gillade dig, Vill du då att någon skulle säga det till dig?''

Jag svarade att ajg ville det.

Bert hade då kvällen innan skrivit med min kompis och sagt att han ångrade att han hade sagt 8-10 den där kvällen, och att han sa det bara för att jag inte skulle bli ledsen.

Jag tackade min kompis för att hon hade berättat vad han hade sagt, Så åkte jag hem och var så j*vla ledsen så det går inte att beskriva.. Låg i min säng och grät i run en timmes tid.

Han hade gett mig så jäkla mycket hopp att det faktiskt kunde bli något mellan oss och sedan går han till min bästa kompis och säger at han ångrar det, han hade också bett min kompis att inte säga något till mig..
Så jävla ledsen och förbannad jag var den dagen är fan helt amazing.

Jag skrev till honom och frågade om det fanns någon chans att det kunde bli något, han sa att han gillade mig lite från början men att han bara ville vara vänner.

Sure, jag kan ju inte dirket klandra honom för att han inte gillar mig, men fattar bara inte varför han inte sa sanningen från början.

Nu är det väll som vanligt i skolan igen, vi snackar lite med varandra..
Varje gång han möter min blick tycker jag han ser lite depressed ut vilket inte känns speciellt roligt, men ah.. Finns inget att göra åt det.

Problemet är att jag verkligen inte kan sluta tänka på honom..
Jag har aldirg varit lyckligare än under den tiden jag trodde han gillade mig, Och aldrig heldre ledsnare än när jag fick veta sanningen..

Hur ska jag göra för att sluta tänka på honom och liksom move on ?

[Tilde]
0

Nu undrar jag varför han hade sagt det till din kompis men inte till dig? Det är ju bara sjukt dålig stil att få någon att tro att man kan bli ett par, fast man egentligen inte vill det. :S Usch, vilket "svin"! (ursäkta)

Du får helt enkelt tänka att du förtjänar bättre. Små förälskelser kommer du att ha hela tiden, fram tills du träffar den rätte! Vissa ångrar man, andra inte. Den där killen var helt enkelt en av de dåliga och då är det ju dags för en bra snart! Flört

[HamsterPamster]
3

Han sa det till min kompis och så bad han henne att hålla ett öga på mig…
Kan det inte bara komma en anna underbar kille som kan få mig sluta tänka på honom ._.