Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2289 ggr
[Ohhaithere]
0

Operera näsan under 18?

Hejhej! 
Det är såhär att jag ska operera näsan. Gillar inte min näsa alls. Enda nackdelen är att jag är 17 år och då undrar jag om det kan vara så att näsan blir fulare när man växer sen? För jag har ju inte växt klart liksom.

Fridaaaa
0

Nej en näsa brukar inte ändra på sig direkt :)
Varför är du inte nöjd?
Skönthetsoperationer är sällan bra, om det absolut inte är nödvändigt.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Ohhaithere]
0

hade tänkt göra det om typ två veckor :)

[Ohhaithere]
0

Okej :)
Gillar inte hur min näsa ser ut överhuvudtaget och sedan har jag svårt att andas. Rynkar på näsan

Fridaaaa
0

#3 Har du svårt att andas behöver du prata med en doktor först :)

[Ohhaithere]
0

Alltså allt sånt har jag gjort. Har fått remiss från sjukhuset och kirurg har kollat på det och ska alltså opereras i slutet av november. :) men de är för sned nässkiljevägg men de ser man utanpå näsan också att den är sne och då är jag rädd att min näsa ska bli sne igen sen när jag växt klart. :)

Fridaaaa
0

#5 Aha ok trodde det var en skönhetsoperation för det kan man tro när man läser ditt huvudinlägg :)

[Ohhaithere]
0

Dom ska ju ta bort ben ifrån näsan också och det är de jag är orolig över, att det ska bli fulare efteråt :p

[Tilde]
0

Jag vet en som skönhetsopererade näsan när hon gick ur gymnasiet av kosmetiska skäl. Näsan slutar nog växa efter puberteten skulle jag tro, så det är inga problem. Tänk bara på att du inte kan se det riktiga resultatet förrän nästan ett år senare, då näsan är svullen vädigt länge.