så jävla ledsen (långt inlägg)
har nog inte fått med allt….
det här blir ett långt inlägg med måna tankar, funderingar och känslor, vet inte ens om jag vill publicera det…men tänker nog göra det ändå för att det känns bra att NÅGON vet och det är skönt att skriva av sig…. har en jävligt dålig dag, känner ingenting, vill inte va glad, vill inte gråta…men gör de ändå jag ville knappt gå upp innan… jag drömde om dig, att vi höll hand, skrattade och hade kul ihop, för att vi va tillsammans…men sen ändrades allting och det va inte längre bara jag, det va inte mig du ville ha, du ville ha tillbaka någon och va kär. det första jag tänkte på var min sanndröm jag hade en gång (en dröm som blir sann, på ett eller annat sätt) och även den drömmen handlade om en jag va kär i…men han va kär i någon annan… jag blev så tom när jag tänkte tillbaka på den drömmen, jag hoppas med hela mitt hjärta att detta inte va en sanndröm, det är jobbigt som det är. du gör mig så osäker, jag tänker för mycket och undrar på tok för mycket, just för att jag inte vet… mina tankar gör mig ledsen, jag tvekar på ifall jag vill fortsätta, men sen ser jag dig, vi träffas och alla dom känslorna försvinner och jag blir inget annat än glad, glad i hela kroppen.. det är ju så uppenbart och alla vet att jag vill va en större del av ditt liv… frågan är då, ska jag ta upp det, eller låta det va…gräva ner alla tankar och bara hoppas… jag är så rädd att du ska tycka det blir jobbigt och köra hem mig… jag vågar inte säga vissa saker för att jag inte vet hur du reagerar.. jag är för nyfiken för att backa bort från dig, jag vill se om det blir nåt, för blir de det så har allt detta varit värt de.. blir de inte det, så har jag i alla fall lärt mig något… jag kan verkligen inte sluta tänka på dig, på nåt jävla sätt så finns du alltid där… jag önskar bara att du visste vad du ville, att de blir fart på saker…känt dig i 3 månader nu du är verkligen allt jag drömde om och önskade mig i mitt förra förhållande, varför är saker och ting så himla svårt? jag vet att du är kärleksfull, snäll och omtänksam… tyvärr så ser jag knappt något längre, allt var helt fantastiskt till en början…men så är de ju alltid.. men nu (negativ som jag är) så känner jag mig inte önskad längre… det finns så mycket jag vill säga men inget jag vågar, för jag vet att du inte vet jag orkar inte hur mycket som helst jag är inget annat än snäll i ett förhållande och jag tycker verkligen att jag förtjänar att vara lycklig, precis så som du gör mig ibland.. i will not give up hope, but i might lose it it's not me you want, it's not me you think about, it's not me you dream about, it's not me you long for, it's just not me that you want.
styckeindelningarna kom inte med….?
Jag tycker du ska ta tag i saken och ställa ultimatum! För ju längre du väntar, ju jobbigare blir det.. du måste våga prata med honom och berätta hur du känner och säga till honom att han ska berätta vad han känner, och om ni inte tycker likadant så då vet du ju det.. Det jobbigaste (tycker jag) är att inte veta! Och om det nu skulle vara så att ni inte känner likadant för varandra, då är det dags att gå vidare.. låter hårt, men du kommer bara börja må ännu mer dåligt annars 
jag har frågat vad han känner för mig, hur han vill göra och hur vi ligger till… han vet inte… han vet bara att än så länge finns det inte tillräckligt mkt för att bli tillsammans….
för er som vill ha hela texten lite tydligare så finns inlägget på min blogg….kanske tar bort det sen
Känner exakt samma som du, gillar en kille (som har typ 1000 andra tjejer att "välja mellan") som sagt att han inte vet hur han känner.. Det är verkligen så sjukt jobbigt, jag kände verkligen igen mig i din text, tårarna kom för första gången igår, har aldrig gråtit över en kille ngn gång men detta var verkligen jobbigt,, Så jag förstår dig
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
tack!
ska nog prata med honom ikväll när han kommer hem, efter jag testat en sak på honom
#6 lycka till, hoppas det går bra :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
tack..får se hur de går