Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1199 ggr
[Tilde]
0

Vad är det bästa?

Vad är det bästa, enligt dig, med att vara tonåring? :)

Clariiz
1

Att man har mer ansvar och krav men att man fortfarande inte är vuxen. Man är verkligen mogen nog att förstå saker och fatta viktiga beslut utan att behöver kämpa sig igenom alla tråkigheter som finns när man är vuxen.

Jag älskar att jag kan vara ute hela nätterna, festa och ha roligt. Åka iväg på roliga resor själv osv.
Som barn är man för liten och som vuxen kan man inte göra hur man vill när man vill :)

Så just att man är mitt imellan barn och vuxen tror jag är det jag tycker är bäst :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Sweety
1

Jag tycker att det bästa är att det händer så mycket nytt. Man har kanske sitt första seriösa förhållande, man får ett eget kort, man börjar vara mer med kompisar och märker vilka man kan lita på o.s.v. Glad

Allt det nya helt enkelt! Gymnasium, shopping, ingen åldersgräns på bio, konsterter, sommarromanser. You name it. Flört

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

[Tilde]
1

Jag tyckte det bästa var, ungefär som Clara säger, att man är mellan barn och vuxen. Man behöver inte ta så stort ansvar som man gör senare i livet, men man är gammal nog att bestämma en massa själv! Man kan helt enkelt njuta av livet på ett speciellt sätt. Glad

Jesperlinden97
0

Det allra bästa är alla mina vänner! <33 
Jag vill ALDRIG växa upp, för jag vet att det inte kommer vara såhär för alltid. Önskar att tiden bara kunde stanna!
Vissa kanske förstår hur jag menar? Går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dom!

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus