orkar inte måste bara skriva...
ni kommer inte läsa igenom hela….
asså jag är 13 år, går i 7an och har en kille som heter Adam, han bode på Behandlings hem här i bollnäs och flyttade till Sundsvall den 25 oktober till sina föräldrar som han inte har bott hos på 2 år och det är bra att han får bo där igen! men efter det har allt blivigt problem vi bråkar hela tiden… jag tar från början från 25 okt
allt var bra vi pratade i telefon och på daton (facebook videochattar) det var lungt men jag började prata med en gammal vän från 6an som heter Albin (det är synd om honom då han har ''puckel rygg'') och då blev Adam arg på mig för att jag pratade med han och att jag inte fick prata med han något mer och Adam gick in på min facebook och raderade han som vän och blockerade honom… Men jag fortsatte att prata med honom. men jag hade då sakt till han att vi bara var kompisar och att jag inte gillade han och om Adam gjorde så igen så skulle jag göra slut. Då blev det lungt med Albin.
Jag började prata med en annan kille som går i 8an och han bor också på behandlings hemmet och heter Simon. Adam smsade mig och frågade vad jag gjorde och jag sa att jag var med Simon för det var en rast. då sa han att jag inte fick det.. jag frågade varför och han svarade inte förts men jag frågade igen och han sa ''förra gången när jag försökte skaffa tjej då tog han henne!'' och jag sa '' jaha? men jag älskar dig så varför skulle jag då bli tsm med han?'' ''för att alla vill bli tsm med han'' ''inte jag i alla fall!'' Så nu har vi bråkat om att jag är med han på rasterna.
Adam hade gjort något på Facebook och han hade blivigt polis anmälld och Adam slog sönder en DATOR en MOBIL två HÖGTALARE så nu är han utan och han får ingen ny och han har dator och mobil förbud min igår (18nov) så fick mamma redan på det och jag blev utan mobil och dator OCH FACEBOOK!!! och jag får inte prata med Adam!!
så jag blev straffad för något han hade gjort…..
idag var jag med Simon och sa vad som hade hent och VI hade sakt till adam att vi inte gillar varandra men nu är jag inte säker för idag så fick jag flara kramar av han och han satt nära mig hela tiden och var snäll mot mig och knöt skosnörerna och gjorde så att jag skrattade hela tiden! Och när jag sa att jag måste sluta skratta då sa han det är bra att ha en tjej som skrattar mycket!
han får ha min Mössa på sig under dan så länge han är nära mig men han var väldigt nära och jag vet inte längre asså jag gillar han men jag gillar också Adam och jag vill veta om han gillar mig???
tack för svar och förlåt att det blev långt
Det verkar ju lite som om han gillar dig, men det är svårt att säga när man bara har läst texten du har skrivit.
Det är ju upp till dig, du måste bestämma vem du gillar. Det är ju inte rätt mot Adam om du är med honom men gillar den andra, eller tvärtom.
Johnny Depps citat "If you love two people at the same time, choose the second one, because if you really loved the first one you wouldn't have fallen for the second". Om du älskar två personer samtidigt, välj den andra, för om du verkligen älskade den första hade du inte fallit för den andra.
#1 Älska det citatet:D
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#2 Hihi, ja det är väldigt smart/logiskt x)
Johnny depps citat sa väldigt mycket!
Jag tycker att du själv ska tänka efter, vem gillar du mest? Både Adam och Simon verkar ju gilla dig väldigt mycket ;) :)
Så nu är det nog upp till dig :P..
Lycka till!
jag vet inte vad ska jag göra ju…
5# Det finns inte mycket vi kan göra heller, ge råd. Visst, men nu är det upp till dig!<3
Det citatet snor jag ;))
Håller med där vad Tilde (#1) skrev. Det är upp till dig hur du känner.
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Asså adam är igentligen ganska dum om man gemför med Simon han frågar vill du ha något?
MEN han är ju med andra tjejer med men just nu med bara mig, Junior (en annan kompis) han har redan en tjej (om inte han/hon har gjort slut) Idag frågade Junior om jag gillade Simon och jag sa vet inte men på slutet av dan sa jag att jag gillar honom. men jag vill inte ställa till med besvär och bråk igen…
jag håller på att skriva ett sms till Adam som det står
KJag klarar inte mer jag får inte prata med dig och dom har tagit bort min facebook du har ju varit ute på facebookfast du har datorförbud….
jag tänker vänta tills imorgon (21nov) kl00.00 om du inte har smsat så tänker jag göra slut (tanke på allt som har hänt) Alla frågar om vi fortfarande är tsm men jag kan inte svara på det vi kan ju inte prata längre
förlåt men jag tror det här är det bästa för oss båda…