Projekt om utseende och samhället i allmänt.
Tjenare.
Har fått ett projekt om i skolan om hur viktigt utseende och märkeskläder och sånt är i ungdomarnas samhälle.
Och det ska vara på max 10 meningar. Bild eller text spelar ingen roll.
Jag gjorde denna bild. Tror ni den funkar? Eller ska man lägga till nåt/ändra/ta bort något?
Tyckte den var lite av en blandning av dom två mest "typiska" tonåringarna.
Tack i förhand. :)
Jonathan Lundin
Driver: www.bettasverige.n.nu
Jag tycker det är jättebra! :) Skriver bara denna, tycker den är väldigt.. Bra x) En man undervisade för massa tonåringar och han tog upp en 500 lapp. Han frågade "vem vill ha den här?" alla räckte såklart upp handen. Han trampade på den och frågade samma igen, alla räckte upp handen. Sen skrynklade han ihop den och trampade på den och feågade igen. Alla räckte upp handen. Sen sa han "det här ska ni ha lärdom av, hur smutsig och ful någon är så har man alltid samma värde." Kanske inte samma sak men men
#1 Det var bra sagt :) Fast tyvärr är det inte så lätt i människorvärlden. :/
Btw, TS, vad fasen är "chipstuttar"? haha
#2 ja precis :( #3 är det inte sånna som hänger ner lite? xD
#5 Fast de flesta har ju kring 100-200 vänner på fb, iallafall där jag bor. Så jag tror det blir bättre om det är mer verklighetsbaserat, eller vad man ska säga. Skriver man 10 så kan det kännas lite som att överdriva.
#6 Men det nämndes inget om facebook i den meningen :) Jag tycker också att 10 blir bättre än 100… för hur många har 100 vänner i verkliga livet som de umgås med regelbundet?
#7 Stod ju om fb på raden ovanför, så jag kopplade det som att raden under också handlade om fb. Kan ju ha blivit tjatigt om hon skrev början på samma mening igen. Men kan ju ha misstolkat också.
#8 Jo samma här. 
jag har 20-30 vänner på facebook (har inte så många vänner. de flesta är släkyingar)