Fara till skolan eller inte ?
Jag får ju bestämma själv om jag vill fara till skolan eller inte i morn är sjuk men bara snorig och slem i luftrören och lite hängigare än vanligt och trött direkt när jag ansträngt mig en stund som när jag skött kaninerna efter det så var jag trött orkeslös, var bara lite bättre idag, men tycker ni jag ska fara till skolan i morn? Vet själv inte ifall jag ska fara :P
vill ju inte missa för mycket heller = mycket läxor.
http://emmaskaninselar.blogg.se/
Jag hade varit hemma om jag vore du. Lite dumt att smitta andra kanske
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Varje anledning till att vara hemma är jag hemma, om jag var du skulle jag vara hemma ;P
#1 jo jag vet men det är ju massor andra också som går runt och är förkylda tror inte det hjälper så mycket att en av ala dom stannar hemma då :P
men får se hur jag känner mig på morgonen kan ju hända att jag är mcyket bättre då :)
Jag hade gått till skolan så länge jag inte hade feber :) Skulle känna mig som en skolkare om jag "bara" var förkyld (och sen blir jag förkyld så ofta att jag hade missat supermycket om jag var hemma varje gång, haha). Du kan ju alltid gå hem igen om du mår för dåligt när du väl är i skolan. Bättre att försöka 
#4 Beror ju på hur skolan ligger ;) När jag gick gymnasiet hade jag runt 5-6 mil enkel resa :D
Jag stannade hemma när jag kände att jag ändå inte skulle kunna ta in direkt något i skolan, om jag var extremt trött och gränsen till feber :)
#5 Whaaat, det är ju galet att ha så långt till skolan 
#6 haha nej 5-6 mil är inte långt, 40-45 min med tåg :D
#7 Ja det är ju sinnessjukt långt! Jag hade 5 min med cykel till skolan, 15 min om jag gick, lol.
#8 Nej det är inte långt, låter kanske långt men det är det inte :)
Och finns inte gymnasiet med den utbildningen man vill ha så får man ta tåg eller buss :D Vägrar bor på internat ;)
Lol? När folk skriver så, så tar jag det lite som ett "hån" eller vad man ska säga. lol är en konstig förkortning osv enligt mig ;) Hatar det ordet hehe :P
Jag får nte för jag var otroligt trött på morgonen tröttare än vanligt och hosta så stannade hemma, då det dessutom går magsjuka och man blir ju lättare smittad med magsjuka om man har förkyldning. Hatar magsjuka!
#9 Hån? Varför? Det är ju ett skratt, men kanske inte så man skrattar "haha" (fast det egentligen betyder det) :)
#11 Skrev inte att det var just hån, men nästan (därför skrev jag det inom ""). För mig är det inte ett vanligt skratt :) hatar ordet LOL, stör mig på det till max :P
#12 Jag älskar det ordet, väldigt användbart och lite töntigt 
#13 Inte jag hehe usch nej, blir irriterad mest när jag ser det :)
#14 Men lol då
hahahah sorry :))
#15 hehe det är nog bara för att så många skriver det överallt, i tid och otid :D
Oj, jag stör mig också på ordet lol.. skrev det typ i när jag gick i trean-fyran på lågstadiet.. haha :)
#17 Haha :) Man använder det mycket när man har utländska (framför allt amerikanska) brevvänner/internetkompisar. Det är en smittsam sjukdom.