Roliga händelser
Jag tänkte att man kan starta en tråd där vi samlar alla roliga händelser, så vill man ha sig ett gott skratt kan man bara kika in i den här tråden.
Exempel på vad jag menar är:
-När en tant började skälla på mig om att jag kommer till helvetet för att kaffet jag sålde kostade 20kr.
-När jag var inne i stockholm så gick en tjej och kollade ner i mobilen. Hon gick in i en stolpe. Sen fortsatte hon gå och stirra ner i mobilen, tio sekunder senare gick hon in i en annan stolpe.
Hahaa, ja ni förstår nog :)
Dela med er :D
Jag orkar inte tänka på något roligt som hänt nu , men en grej jag kom på direkt var när jag åkte tåg för ett tag sen. Då var det nämligen en kille i min ålder (assnygg
) som satt och glodde på mig precis hela tågresan. Jag skulle då ta kort på honom för att visa min kompis hur han såg ut, så jag tog fram min mobil och var diskret. Låtsades spela spel och sådär och tog en bild på honom. Garvade sedan ihjäl mig när jag insåg att han stirrar verkligen rakt in i min mobilkamera på bilden hahahaha. Inte kul egentligen kanske men jag dog ändå 
Annars har jag hittat på väldigt mycket sjuka saker med mina kära vänner. Och att sitta på chatroulette och klä ut sig är alltid en favorit, även om det kanske inte är speciellt sjukt haha. Har nog provat på det mesta, kille, muslim, katt, fjortis osv. Haha 
#1 Haha o herregud!!
Puttar upp denna :P
Jag vet inte om ni har sett den där reklamen för charlie sheen´s nya serie - anger management.
Här har vi i alla fall sådana där digitala reklam skyltar som ändrar sig. Först är det en helt vanlig närbild på sheen, sen några sekunder senare ändras den, hans ansikts uttryck förändras och han ser typ "arg" ut. Första gången man såg den hoppade man till lite, man tänkte lixom:
Aha där är charlie sheen..*sekunder senare*…oh shit vad hände?!!?!?!?!!
Hahaha, i alla fall, I morse när jag skulle på T-banan stod en kvinna och kollade på reklamerna. Så kom den reklamen upp och hon tänkte väll som alla andra (som jag skrev ovan).. När då ansiktet förändrades flög hon upp och blev JÄTTE RÄDD!
Skojar verkligen inte, hon blev jätte rädd/förvånad. Hahaa där stod jag och vek mig i skratt och min kompis bara kollade på mig och trodde jag hade fått ännu ett av mina sk. Nicki-infall där jag börjar skratta för minsta lilla. Hahaa, men riktigt så var det inte, det såg ju så roligt ut xD
Hahaha det gjorde min dag :D
Hahaha vad roliga berättelser! Eller ja, händelser
Jag kan inte riktigt komma på något roligt just nu… Men jag tycker det var lite smått kul när min kanin Willow var superglad så han hoppade runt och gjorde glädjeskutt, men så var han så extremt uppe i sina skutt att han hoppade rakt in i balkongdörren xD Han var helt oskadd, det såg bara väldigt klantigt ut 
Ska försöka komma på något roligt jag har bevittnat :3
Det har var ett tag sedan, men iaf.
Jag var påväg hem från stan, och då var det en kille som cyklade i ganska hög fart. Sedan fick han möte, och jag tror inte han såg det. Så när han skulle svänga undan var det en stor reklanskylt där och han cyklade rakt in i den! HAHAHA xD
Igår! Då var ett gäng ur min nya, härligt knäppa klass på IKEA och vi lekte kurragömma. Jag gömde mig i en dusch och plötligt var det två snygga killar i min ålder som gick runt och kollade i det rummet. Plötsligt fick en av dom syn på mig och jag bara PIIINSAMT! MEn han bara skrattade och hade jättefina gon och sa hej. Jag bara hejsan, han ba "där står du". Jag bara "jaa, här står jag, det är ganska trevligt det här." hahaha! Det var en sån där knäpp grej. xD
Sen blev jag hittat och då hade dom killarna satt sig i två stolar i en annan monter, och en annan av kompisarna gömde sig också i ett av dom rummen i den montern. Hon låg på golvet, och när vi hittade henne blev dom jätteförvånade för dom trodde verkligen inte att det låg någon där. Det var rätt kul x')
#7 Gahahaha fy vad kul! Jag bryter ihop! Det skulle jag vilja göra! xD
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Jag var med en kompis på stan för ett par år sen och när vi gick över vägen så höll jag henne i armen. Efter en stund blev hon sur och förklarade att hon faktiskt kunde gå själv. 2 sekunder senare blev hon påkörd av en cykel…
Åh nu minns jag något roligt som hände för ett antal år sedan! Jag och min bästa vän flamsade runt på stan och verkade säkerligen konstiga i andras ögon. Så vi bestämde oss för att bli normala och inte verka så knäppa.
"Säg något smart", sa jag till henne.
"Har du läst Shakespeares nya?" fick jag som svar xD
#10 HAHAHAA xD
Det här hände igår!
Jag skulle åka t-bana, och jag satt och vänta som många andra. Sen så var det en tjej som höll på med sin mobil, och hon hade lutat sig mot en lutande vägg typ och sakta gled hon ner och BAM ner på marken, HAHAH, det roliga var att hon inte ens märkte det och när hon ramlade ner sa hon typ, '' OMAJGAAAD! ''
Det låter kanske inte så kul, men om ni hade sett det alltså! xD
Jag fick ett gott skratt hela färden! :P
För ett tag sedan när jag var på max med en klasskompis kom vår engelska lärare in och skulle äta. Så typ såg han oss och gick fram till oss och satte sig brevid mig och slog armen om mina axlar o sa - Tjena brudar sitter ni här
(kan tillägga att min engelska lärare är runt 55 år och världens coolaste) och började larva sig jätte mycket (han är så som person och det är asnice). Jag om min kompis bara skrattade och sen när han går ser vi hur ALLA inne på max stirra på oss och Steven (läraren). De förstod ju inte att han var vår lärare utan trodde väl han var någon random gubbe som slog sig ner.
En annan gång när vi hade brandövning stod jag och resten av tjejerna i klassen uppe på en ganska lerig kulle. Så skulle en tjej gå upp och ställa sig typ högst upp, fast vi sa till henne att hon skulle ramla. Och mycket rikitg var det första hon gjorde när hon kom upp att halka och glida kana hela vägen ner för kullen och in i brandmannen som hade övningen och slog om kul hans ben så han också ramla.
Jag såg den här bilden på instagram och kom genast att tänka på en av mina kompisar och att vi måste göra detta.
Så för några veckor sen bestämde vi oss för att göra detta, så vi drog till IKEA och gömde oss i diverse garderober och väntade ut våra offer. Haha Det finns bild bevis också!! Dock är det min kompis som har videosarna :( Men jag ska se om jag kan få tag på dem snart ^^
I alla fall..
Föst och främst var det lite svårt att hitta tillräckligt stora garderober att gömma sig i, men vi lyckades hitta några. Jag klev in i garderoben och hukade mig så att det verkligen skulle se ut som om jag klev ut ur "Narnia".
Mina första offer var ett ungt par, si sådär 25år. Det var en man och en gravid kvinna. De stod där och kollade på garderoberna runt omkring den jag var i, så klev jag ut och sa som på bilden. Kvinnan skrek! Haha inte shit-jag-kommer-dö-hjälp-mig-skrik, men hon blev rädd kan jag säga! Mannen kollade as konstigt på mig och bröt sedan ihop i skratt anfall. Haha kul att kunna roa främlingar sådär. Det var verkligen as kul!! Först ville jag inte göra det, sen kom jag på att: Äh va fan! Förmodligen kommer jag aldrig mer träffa de här människorna så det blir en once in a life time grej lixom. ^^
Jag sa även allt på Engelska då jag tycker Svenska låter så mesigt. Haha… Kan säga att jag satsade rejält med värsta inlevelsen också haha! Såg rätt trovärdigt ut om jag ska säga det själv ^^
Mitt andra offer var en tant, cirkus 65år. Hon stod och läste på lappen till garderoben jag var inne i och då klev jag ut. Jag sa typ: Im baaaaaaack from Naaarniaa eller något liknande och hon såg sjukt chokad ut! Hon hade verkligen inte väntat sig att jag skulle kliva ut sådär. Hennes min var oslagbar! Det är sjukt svårt att förklara, hon stod där och stirrade i kanske 1 minut, med hakan i golvet. Haha.
OBETALBART… THAT'S ALL IM SAYIN'… ^^
jag blev jagad av jesus tanten genom stockholm pga mina kläder….min kompis fick panik medans jag drev med jesustanten…HA HA HA!!!!LOOL!!!!min kompis är sjukt lättskrämd!!!
jag och min låtsaspappa skulle skoja med min mamma och gömma hennes nycklar för ett tag sedan.
Han frågade mig "vart har du gömt dem?
Och jag svarade "i fittan så länge"
och sen förstod jag vad jag hade sagt så jag ba:
"NEJ FICKAN MENADE JAG, JAG SVÄR"
ett annat tillfälle så hade jag kollat på tattoos på internet och hittat en jag verkligen gillade. Det var en fin röd ros på ena sidan av kroppen som föreställde liv. och en annan döende vissen ros som föreställde döden. två självklara sidor av livet C:
När jag då beskrev den så sa jag: "jag såg värsta snygga tattueringen den hade två slidor"
jag blev så generad så jag gick bara därifrån och min låtsaspappa sa "hallå var det allt?"
men jag svarade inte jag bara gick iväg. HAHAHA
Medarbetare på bildredigering! :)
#14 Haha! Åhh, tack! Nu vet jag vad jag ska göra nästa gång jag är på IKEA xD
/Kram Jennifer
#17 Ja gör det hahaa!!! Underhållning på hög nivå!! Najs tidsfördriv också när mamsi tvingar med en dit. Hahaa!
#18 Absolut! Filmning blir det också!
/Kram Jennifer
jag satt på toa, men låset började krångla så jag bad min kompis att vakta utanför men hon svarade med att ingen kommer. jag trodde såklart på henne och gick på toa…precis när jag satt mig så kom städaren in. han blev så chockad att an inte lade märke till att hela mig blev nersprutad av hans vattenslang…
När jag var i en galleria på stan och åt, då höll dom på att stänga butiken framför, så de hade hissat ner den dör silvriga "porten" som är nere när det är stängt, den hade de dragit ner typ halva, så andra skulle se att de var stängt, så skulle en tant gå ut, då gick hon rätt in i metallgrejen med skallen så hon ramlade ihop ner på marken, hahahhahah Gud jag dog verkligen ! Men jag skrattade tyst…