Mobilspel, vad spelar du?
Har svårt att hitta roliga spel till mobilen (android) så nu vill jag ha tips (: Själv spelar jag enbart gratisspel, och just nu skulle jag vilja ha något tankespel eller ta-hand-om-spel. Vore även roligt med fler vänner på vissa spel. Jag spelar:
My Horse - Skickar alltid gåvor till mina vänner när det går, uppskattar naturligtvis att få nån tillbaka då och då. Heter Skorpionen
Shipwrecked - Verkar ej att gå att lägga till vänner/göra ett användarnamn. Men roligt spel ändå, och det blir lite speciellt just för att man inte måste lägga till vänner.
Drago Pet - Går inte att lägga till vänner där. Men i övrigt väldigt gulligt spel. Jag installerade och avinstallerade tio gånger tror jag, innan jag fick en röd drake xD Gångerna innan fick jag grön, blå, lila och svart - men jag ville bestämt ha en röd. Skam den som ger sig (; Tar lite för lång tid innan den växer bara.
QuisMe - Accepterar alla förfrågningar, förutom sport. Spelar helst med 20 frågor, men accepterar även om det bara är fem. Heter Skorpionen där också.
(När det går kommer jag ladda ner Quiskampen också)
Så, vad spelar ni för något? (:
//Jessie
De ända spelen jag spelar för tillfället är typ Wordfeud, Ruzzle & Subway Surfers. :)
MVH Wilma
De enda jag spelar är minipets, haha älskar spelet dock kan de va lite segt i början men sen så, har ockå massa andra men orkar inte spela dom :p