Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 797 ggr
[Tuulikki]
0

Nattugglor, vad händer? :)

Hejsan allihop (:

Nu har jag så fantastiskt tråkigt att jag måste ha lite sällskap! ;) Till alla er nattugglor: vad gör du just exakt nu?

Själv slöar jag på fejjan och lyssnar på Taylor Swift (:

fanniiiiie
0

Sitter & är glad över att jag är ledig imorgon! Och nu ska jag göra milkshake och kolla nyaste S.O.A avsnittet som jag inte kollat ännu Glad

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

[Tuulikki]
0

#1 Åh, bjud på milkshake?! vill oxå va ledig imorgon.. :(

fanniiiiie
0

#2 Tyvärr så är den redan slut… Haha :D

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

monstermash
0

Dricker te och diskuterar på msn med min bästa vän.

[MikeW]
0

någon fortfarande vaken? :P gör ingenting. ska nog gå och hämta något att dricka sen kanske kolla på en film :P tur för mig att jag inte har skola imorgon!! :D

vet inte riktigt vad för film jag ska kolla på dock, har typ redan sett dom nya filmerna som kommit ut.

*edit* hittade en film nu! :) hoppas den är bra, det blev "Dragon age: Dawn of the seeker" :)

[Tuulikki]
0

Yes jag är fortfarande vaken :( just nu fixar jag mina naglar i brist på annat :P BORDE sova men det går bara inte ^^

[MikeW]
0

borde också sova :P mamma fyller år imorgon så jag måste göra mig redo, måste dusha i morgon bitti sen gå och köpa presenter och tårta osv :P ganska jobbigt när man vill sova fast inte kan!