Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 882 ggr
Frida B
0

Konståkining någon?

Någon här som går/har gått i konståkning här? Är väldigt sugen på att börja, men vill höra med andra om vad dom tyckte. Och ni som gått, men kanske slutat, varför slutade ni? Berätta gärna :) Bor utanför gbg btw, så om någon kan rekomendera en bra klubb inom gbg/lerums området :) ha det!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
0

Nu blev det konstig stavning i rubriken.. Är trött.. Ska stå konståkning*

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[MiniPim]
0

Jag ska kanske börja :)

Frida B
0

kul! vart? :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Nellie007
0

Jag gick när jag var ganska liten. Just då var det mest grunder vilket jag inte orkade gå igenom. Men många av mina kompisar åker väldigt mycket! Min ena kompis tränar 5 gånger i veckan och det är ändå så lite! Medans dom som tränar i en annan klubb måste gå upp på morgonen varje dag och varje dag efter skolan med det är för att dom är i en högre nivå och verkligen satsat på detta. Och dom tycker att det är både kul och jobbigt…

Men jag rekomenderar om du skulle vilja satsa på detta efter ett tag så kan du flytta till tibro och börja i deras klubb för dom får fram många riktigt bra proffs! :)

Sweety
0

Jag har gått på konståkning sen jag var 4-5 fram tills för ca1 år sedan. Slutade för att det blev så mycket med skolan när man tränar ca 5-6 ggr i veckan + att tränaren var en riktig översittare som rentutsagt hatade mig och jag ska vara ärlig och säga att jag hade henne minst lika mycket.

Konståkning är en fantastikst rolig sprt som jag rekomenderar! :D Det är riktigt kul i skolan sen när man visar vad man kan. ;)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

[MiniPim]
0

#3 landvetter ishall :)

Frida B
0

#4 oj, nä tänker nog inte satsa på det, är bara så himla kul ;)

#5 ojdå, vilket klubb? :o haha ja, hade det i skolan idag, är alltid lika kul!

#6 aha ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Sweety
0

#7 Bor i uppland så SSK. :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Frida B
0

#8 okej ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)