Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 3847 ggr
[AmeliaLill]
0

Aj..

När jag stoppar fingrarna i ''hålet'' gör det ont och börjar svida.. Varför? Jag vill ha sex men är orolig att jag int ekommer kunna ich sedan att min pojkvän kommer hata mig :'( Har provat med allt..

[Tilde]
29

Om en pojkvän hatar sin flickvän för han inte får sex så är han inget att ha! Speciellt om ni är unga.

[AmeliaLill]
0

Jag är 18 år och har inte haft sex.. Han älskar mig och stöttar mig men jag fattar inte, varför får jag ont?

[Tilde]
21

Du var ju 12 år i den andra tråden? -.-

Gaiezza
12

#3 Busteeeeeeed…

Bacon, svaret är bacon. 

[AmeliaLill]
2

Läs min press, det är två systrar här..

[Tilde]
7

Varför inte bara ha varsitt konto då? :P

[AmeliaLill]
0

Nee, vi ville ha en. Best friends ;)

Susanna_w
18

Troll?

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

[WickedAlly]
0

#8 Min tanke också

Fridaaaa
0

#7 Man får inte ha samma konto. Man måste ha varsitt

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

gaabriellaaa
0

fel tråd. Måste dock hålla med om att du verkar vara ett troll haha.

Fridaaaa
6

Ni vet väl att man inte får anklaga folk för att vara troll hur som helst?
Gäller på hela iFokus.

Susanna_w
12

Jag anklagar inte, har ett frågetecken bakom..

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

gaabriellaaa
2

#12 ser inte meningen "du verkar vara ett troll" som att anklaga men ta det som du vill. Jag bryr mig inte speciellt mycket om hur jag tolkas, jag vet själv vad jag menar om det är väl det som räknas. Glad

Fridaaaa
0

#14 Nej men man får inte skriva något om det även om man misstänker, då ska man kontakta Medarbetare och Sajtvärd :)

gaabriellaaa
0

#15 okej det visste jag inte Glad

[WickedAlly]
1

#15 Vart står det någonstans att man inte får skriva så?

Fridaaaa
1

#17 Det har jag fått reda på bland annat som Medarbetare och på andra sidor.
Det ska igentligen informeras på varje sida

[WickedAlly]
12

#18 Men om det inte står i skrivreglerna så gäller det ju inte. Vi kan ju omöjligt veta vad man inte får skriva om informationen inte ges, och det kan ju inte heller vara förbjudet att skriva när ingen fastställt att det är det.

Fridaaaa
0

#19 ska igentlugen stå med där eller ges ut på annat vis. Så har vi det på t.ex blandrashundar bland annat

[WickedAlly]
4

#20 Då tycker jag att det vore en bra idé att kontaka värden eller någon Medarbetare och informera om bristerna på denna sajt :)

Geru
10

#12 Finns ingen regel som säger att man inte får göra det. Även om det kan anses ofolkat. Någon gör ju den bedömningen i så fall innan ett troll blir utslängt.

Varje sajt har egna regler, eftersom varje sajt har en egen Sajtvärd. Dom enda regler som gäller är dom lagar som finns i sverige. Annars är det helt och hållet upp till sajtvärden att sätta regler.

Så jo, du får anklaga någon om det inte står i den specifika sajtens regler att man inte får.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[Tilde]
0

Säger som #22, har aldrig sett någon regel där det står att man inte får misstänka troll. Såklart behöver man inte skriva det helt öppet, men det bryter inte mot några regler som jag har fått reda på som Sajtvärd. Så då är det väl upp till varje Sajtvärd om man tycker det är en viktig regel eller ej att ha på sin individuella sajt.

Men som sagt så får ni gärna kontakta mig om ni misstänker troll. Sen tycker jag att om TS verkligen delar sitt medlemskap med sin syster, så borde de skaffa varsitt konto istället. Och om ni verkligen är bästa vänner så kan ni ju alltid ta hjälp av varandra, istället för att skriva varsitt inlägg direkt efter varandra här (nu tänker jag mest på lillasysterns inlägg). :)

Fridaaaa
0

#22 och #23 Skriver bara den info jag har fått som Medarbetare, och detta gäller på många olika sajter,och så som jag fått förklarat så tolkade jag det som att det gäller på hela iFokus.

Fast en sak vet jag att det gäller: Man får inte vara många på ett konto, bara 1 person/konto ;)

[Tilde]
0

#24 Precis, så det borde TS fixa!

[AmeliaLill]
0

Ok, här kommer ett exemplar då! Jag har ett konto men jag hjälper min syrra :)

Jeriksson
3

Hon fick inte speciellt många tips och råd i det här inlägget.. Ni kanske ska svara på det hon skrev från första början istället för att hålla på med konton hit och dit? :) Skriv sånt i pm istället ;)

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

[Tilde]
0

#27 Fast det är "olagligt" på iFokus att dela konto med någon annan. Mitt svar fick hon i första inlägget. :) Personen har dock skrivit många tvivelaktiga inlägg här på sajten, så det är förståeligt att många reagerar.

Jeriksson
0

Okej :) Jadå det kan jag förstå isåfall. :)

Mvh. Johan

Följ mig gärna på Instagram --> Jerikssons

Sajtvärd för Paintball iFokus

Kolla gärna in och svara på Dagens Kluringar & Dagens quizar och testa dina kunskaper!! Skrattande

Fridaaaa
0

Ts finns inte kvar på iFokus så :)

dramanda1
0

nu börjas det igen-.-

Fridaaaa
4

#31 ?