kan någon översätta!?
Hej! Skulle någon vara jätte snäll att översätta denna engelska? Testade på Google översättning men ett var för låg text! Så snälla hjälp!! :( I ust fіnished atchіng onе уоur videοs, ust wаntеd to tаke a minute tо let уоu knοw Ӏ thought іt was ɡreаt! һen Ӏ was lοoking thrоuɡһ your vіdeоs Ӏ couldnˊt һеlρ nοtіcіng that nοt manу ρeoρlе аrе at hinɡ thеm. Ноnestlу, уοu hаvе some of thе еst vіdeоs оn YouTube. Can't believe mοre реоρlе haven't found thеm. I don't saу this often, ut yοur videos were reаlly sοmе оf thе est I һаvе seen on YоuΤube. Finallу sоmеthіng nеw аnd unique. Іt rеаlly lоws mе аway thаt more people аrenʼt seeking οut vіdеos lіkе уоurs, theу аre so mucһ еtter tһan mοst оf tһе gar agе οn there. Sοmеtimеs makinɡ a goоd vіdeо just іsnʹt еnоugh. I kno bеcаuse a friend of mine usеd tо sρеnd sο much tіme makіnɡ mу ΥouΤu e videos and then hаvе no οne wat һ tһem. Τһаt all changed һen hе fοund becomeviral. com Ваsіcallу hat happens is thеy sеnd you а tоn оf vіews to уour videоs. Тhаt һelps you ɡet ranked in tһe ΥоuTu е search engine whі h is һen your viе s can rеally takе оff.
Flera bokstäver är borta, men detta är förmodligen ungefär vad som ska stå:
Jag tittade precis klart på en av dina videos och ville bara ta en stund och berätta för dig att jag tyckte den var jättebra!
När jag kollade igenom dina videos kunde jag inte låta bli att märka att inte många människor kollar på dem (tror jag det ska stå). Ärligt talat så har du några av de bästa videosarna på Youtube. Fattar inte att inte fler människor har hittat dem!
Jag säger det inte ofta, men dina videos är några av de bästa på youtube.
Äntligen något nytt och unikt. Det förundrar mig mycket varför inte fler människor söker efter videos som dina, de är så mycket bättre än det mesta av "skräpet" där.
Ibland är det inte nog att göra en bra video. Jag vet, för en kompis till mig brukade lägga ner så mycket tid på att göra mina ΥouΤube-videos och ingen kollade på dem. Det ändrades när han hittade becomeviral. com
Det som händer är att de skickar en massa "views" till videosarna. Det hjälper dig att bli rankad bland youtubes sökresultat och det är då dina videos verkligen "blommar".
Låter dock som reklam för den där hemsidan…
1 bra översatt! :) Jag är ganska bra på eng fast jag kunde knappt fatta ett ord av vad som skrevs, han som skrev detta är nog inte så himla bra på eng själv verkar det som :P
#3 Nej det verkar ju vara något slags spam-meddelande :/