Romantik
Ni med pojk/flickvän, vad brukar ni hitta på för romantisk för er partner? :) Kommer ni hem med blommor? Lagar ni en romantisk middag? Skriver ni söta lappar? Vill höra! 
Själv lagar jag middag till min sambo, för han kommer hem ganska sent i veckorna nu. Igår blev det en supergod pastarätt med kyckling och bacon och idag ska han få komma hem till klassiska hemgjorda svenska köttbullar med hemgjort potatismos och gräddsås! :) Till efterrätt har jag bakat kärleksmums ♥
Vad gulligt!
En kille som jag träffar kom igår till mig med rosor, hur gulligt som helst!
Blev väldigt rörd haha.
Sen har han hittat på saker som att klä upp sig och göra sig fin endast för mig, och köra iväg med mig utan att berätta var och de har ledit till att jag får välja godis och vi tittar på film med massor av tända ljus 
Dock vet jag inte vad jag ska hitta på till honom, gillar att baka och så men han verkar inte tycka om sånt så mycket
Vill gärna ha tips, vill visa hur mycket jag tycker om honom 
Kan tillägga att jag är 19 och han är 18.
Aut viam inveniam aut faciam
#1 Nawwww vad gulligt!
Ärligt talat är inte min sambo speciellt romantisk… Jag tror jag har fått blommor en gång under våra 1,5 år tillsammans.
Men å andra sidan är han gullig på andra sätt, jag brukade exempelvis få frukost på sängen förut :)
Du kanske kan laga en romantisk middag? Annars borde det ju finnas NÅGOT han gillar som du kan baka :)
Vi är tillsammans hela dagarna. Verkligen. Jag läser på distans och sambon skriver C-uppsats. Vi försöker väll göra små, söta saker. Ställa fram frukost och så. Men små lapper skrivs absolut, till och från. Tja, i allmänhet sådana där småsaker som gör så mycket för humöret :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#3 Det var jag och sambon också för han jobbade hemifrån, men nu har han fått ett annat jobb och är borta hela dagarna :/ Gulligt att ni skriver lappar, det ska nog jag också börja göra :)
Jag kom på en gullig sak som min pojkvän brukar göra… Jämt när han pratar om framtiden så är det som om det är en självklarhet att vi ska vara tillsammans för alltid <3 Tycker det är så gulligt, även om det bara är en "småsak". :')
#4 Så gör min pojkvän också, jag märker att han räknar in mig i sin framtid även när han bara pratar rent allmänt. Det låter inte som någon stor grej, men det betyder så mycket<3
Annars är han inte så romantisk av sig min kille. Mest lite småknasiga saker som att lyfta upp mig och snurra mig runt i luften, tycker det är ganska romantiskt ;)
Jag tycker jag är ganska romantisk av mig, men nu när jag försöker komma på vad jag brukar göra kommer jag inte på så mycket ^^ Är nog mest småsaker, inte för att vara romantisk utan bara för att visa att jag bryr mig om honom. Men jag hoppas såklart att vi kommer bo tillsammans i framtiden (båda bor hemma nu), känns som att det blir både lättare och roligare att göra romantiska saker då :)