Tips på firande, 18 månader
Idag firar sambon och jag 18 månader tillsammans och jag skulle vilja hitta på något speciellt! Vill gärna ha tips och så :)
Jag tänkte gå och handla om ett tag (i snöstormen - woohooo…!) och tänkte köpa allt jag behöver inför middagen ikväll. Jag hade tänkt mig att göra en pastarätt. Funderar på att kanske tända ljus och sätta på bordet där vi ska äta. :)
Har också en tanke att skriva lappar, kanske hjärtformade, med olika andledningar till varför jag älskar honom (eller är det för "cheesy"?) och lägga på bordet. 
Vi köper inga presenter då det inte är en riktig årsdag, men hemgjorda grejer funkar ju bra!
FYI - Det blir nog ingen "sexy time" för jag är sjuk, så inga såna förslag är nödvändiga, haha. Vill ändå hitta på något romantiskt, trots att jag helst bara vill sova.
Ärligt talat så tycker jag inte det behövs mer än det du skriver :) Tända ljus, god mat och varandra låter som ett perfekt sätt att fira.
Jag och pojkvännen komemr göra detsamma på söndag då vi vart tsm 6 månader. Riktiga årsdagar kan man ju slå på stort.
Men det mysigaste är när man bara verkligen kan njuta av varandra. Är du dessutom sjuk så är det ju perfekt att kanske titta på en bra film, äta chokladdoppade jordgubbar och bara mysa :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#1 Ja precis, jag tycker också att det ska vara ganska enkelt. Annars blir det inte romantiskt, om man överdriver en massa.
Jag har ju dessutom kvar kärleksmums som jag bakade för några dagar sen, så såna kan vi ju äta till efterrätt. :) Det tråkiga är bara att vi inte firade vår första årsdag för jag var i Sverige då, så vill liksom ta igen lite.
Grattis till er! :)
Såhär dukade jag bordet :)
Man tager vad man haver. 
Senare ska jag servera en pastarätt med skinka och soltorkade tomater i en god parmesansås. :)
Åh gud så fint du gör Tilde! :) Ser verkligen jättemysigt ut, och maten lär bli supergod också!
och tack detsamma! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Tack så mycket
Jag hoppas att Mads uppskattar det, hihi