Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2015 ggr
LillaBenice
0

Julklapp till pojkvän?!

Okej hjälp mig , ja ska köpa julklapp t min pojkvän, men ja har ingenaning om vad. De ända jag har fått ur honom är trisslotter.. Ahokej, men mer då? Hjääälp mig ! Btw så är han sexton:)

Fridaaaa
0

Vad är han intresserad av? :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LillaBenice
0

Hmm.. Jadu, de mästa haha

Fridaaaa
0

#2 Kanske presentkort?
Eller bjuda ut honom på något som han skulle uppskatta?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anonym
0

Skriver detta anonymt eftersom att sambon också har iFokus, haha.
Min sambo ska få en t-shirt med Batman på, superhjältenörd som han är. Något sådant kanske? Välj ut ett intresse och se efter på internet vad som finns inom det :) Det brukar vara uppskattat. Och det finns säker saker på tradera! Bara att välja ett sökord :)

Clariiz
1

I födelsedagspresent (han fyller i november så var väldigt nyligen) så fick min pojkvän komma till mig kvällen innan helt ovetandes. Jag serverade honom frukost på sängen och packade sedan in honom i bilen. Körde upp till sthlm där vi besökte The Target och sköt med riktiga vapen. Har vetat sedan innan att han verkligen ville testa detta och även jag tyckte det verkade kul.
Sedan åkte vi hem, då bjöd jag på donken innan vi åkte hem och duschade och myste i sängen till lite film.
Senare på kvällen åt vi ute och gick på bio. Han var väldigt nöjd med det då han sa att det var hans bästa födelsedag hittills :)

I julklapp kommer han få en plånbok (då jag tycker han behöver en ny) och en tröja (eftersom han bara har typ en). 
Sedan har jag designat ett par egna kalsonger med bild och text som blev väldigt personliga och roliga. Sen så får han (på skoj) röda handbojor med rött fluff och en liten kudde formad som ett hjärta som det står "I love you" på :)
De tre sista sakerna ska jag lägga ihop lite gulligt i en låda så att det blir ett paket av allt :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

LillaBenice
0

Haha oh.. Var hitta i dom grejerna som du skulle lägga ihop?:)

[MikeW]
0

Köp ett spel, om han är spel nörd som dom mesta killarna i våran ålder :P liten lista på spel som är bäst just nu

-Skyrim
-Assassin's Creed III
-Dishonored
-[Prototype 2]
-DarkSiders II

Om du ska köpa spel se bara till så att han inte har dom redan :P
Om han inte gillar spel eller inte är så inne i det så köp något coolt :P
eller fråga han bara vad han skulle vilja ha :P

LillaBenice
0

Ända han spelar ä mc :p Funderar på någon typ haöskedja om de finns billigt? Men ja vet knte om han skulle ha den på sig, funderar även på att dra i väg han oh ta hål i ena örat då han vill töja , men kommer aldrig iväg för oh ta de där förbaskade hålet :p

Cazzos
0

Klädesplagg, skor, teknikprylar, presentkort, upplevelse eller bjud på middag Glad

Clariiz
0

#6; Vet inte om du menade mig? Men hittade iaf grejerna på Butterick's i Sthlm och http://www.spreadshirt.se/ :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

hugoochip
0

Min pojkvän har precis flyttat hemifrån till en egen lägenhet (19 år), så det var ganska givet vad jag skulle ge honom haha :)

Blir lite finare bestick och tallrikar. Men känner ändå att jag vill ge honom något mer personligt.

Under tiden som vi började träffas, och falla för varandra, så har jag skrivit dagbok. Fram tills nu. Så jag har sammanfattat det jag skrivit om oss, och ska ge det till honom. Det kommer rakt från mitt hjärta och kan inte bli ärligare, det är ju trots allt min dagbok :) Tror det kommer bli uppskattat :D

[Tilde]
0

I julas fick min sambo en korthållade i metall med en bild på oss ingraverat :) Till sin födelsedag (i maj) fick han ett litet terrarium med en orkidé-praying mantis - alltså en bönsyrsa som ser ut som en orkidé! Tungan ute

Nu till julen vet jag inte riktigt vad han ska få. Kanske något reptilrelaterat, då vi båda älskar reptiler. Jag ger endast saker som är personligt på något sätt, så jag skulle inte vilja ge ett TV-spel eller liknande.. :)

Anonym
0

Har exakt samma probelm… så jag vill hänga med på tråden

p,s är anomym för att de kännas särkars då, händer att han avänder min dator/mobbil :P