Orkar inte mer!
Behöver bara skriva av mig lite…
Mamma och jag blev typ osams innan och då sa hon att jag snart inte är hennes barn mer och jag ser väll inte direkt henne som en mamma mer så det lixom sket jag i att hon sa. Men sen när jag skulle äta så sa hon att jag borde inte få någon mat, trots att hon vet att jag har matsvårigeter och har svält mig innan, men nu börjat äta igen. Så säger hon helt plötsligt att jag borde inte få någon mat! Det gör mig ännu mer frustrerad så jag ställer bort maten och sätter mig vid datorn, sen helt plötsligt säger hon att hon kommer sälja alla mina djur och där tyckte jag lite att gränsen gick, mina djur är mina bästa vänner och betyder precis allt för mig, (särskilt eftersom jag knappt har några vänner i skolan) Så dom stöttar mig och har varit till väldigt bra stöd efter jag fick avliva min ena katt, Utan djuren vet jag inte äns om jag levt nu. Hon sa också att hon kommer ringa till en på bup och en på soc, sen kommer hon även ringa min mormor och moster och säga vilken hemsk unge jag är, det gör hon altid vilket jag tycker är lite dåligt. Så hela släkten hatar mig typ också.
Nu är det snart jul och det är första året jag faktist inte vill att det ska vara jul, Jag vill inte ha julklappar då min ända önskan är att få tillbaka min katt och att livet ska bli som förr. Och så ska vi vara hoss mormor & morfar och där ska jag tydligen sova på en madrass eftersom mammas kille ska sova i sängen jag brukar sova i, och jag har problem med ryggen så det kommer inte bli så roligt att nästan sova på golvet. och dom kan ju heller aldrig acceptera att jag blivit vegetarian.
orkar inte skriva mer… Jag får väll fortsätta och gråta och vara hungrig, och sen får jag öva på lucia sånger tills imorgon…
Ring bris! eller prata iaf med dom via email eller något!
Om du vill ringa till bris så:
telefonen är öppen:
måndag-fredag kl 15-21
lördag-söndag kl 15-18.
Nummret är 116 111
Det är gratis och ditt nummer syns inte på deras telefoner. Man kan inte heller se på telefonräkningen att du har ringt. Däremot kan du själv behöva rensa i samtalslistan efteråt, om du inte vill riskera att numret till BRIS 116 111 syns bland senast uppringda nummer. Du behöver inte tala om vem du är och du bestämmer själv vad du vill prata om.
(Skrivet från deras hemsida)
Ush… Tycker verkligen din mamma beter sig riktigt dåligt. Jag förstår inte var hon vill komma genom att trycka ner dig.
Nog om du är en "hemsk unge" så blir det ju inte bättre om hon beter sig som en hemst morsa.
Hitta någon som kan stötta dig och hitta dina tillfällen då du mår riktigt bra och stärk dig i dem. Du är värdefull!
Lycka till!