Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 980 ggr
anonym..
0

Vill bli artist.

Jag vill så gärna bli artist! Enda sen jag såg idol för första gången har jag längtat till att bli 16 och själv kunna ansöka. Nu finns idol inte längre, men x factor ersatte ju idol så ja..

Men jag känner mig inte redo att ansöka..ännu! Jag vill ta sånglektioner och kunna utvecklats och söka till x factor om två år. Min mamma vet att jag vill ansöka till x factor, men jag är så himla feg så jag vågar inte fråga om jag kan ta sånglektioner! :I

Vad ska jag säga? Känner mig så himla töntig när jag ber om hjälp om att ställa en pytteliten fråga men ja, feg är jag. Riktigt feg.

[rocklover]
0

gör det bara…. hon förstår säkert

PiganX
4

Vill du utvecklas så får du ta mod till dig och be om sånglektioner. Vågar man inte blir man utan helt enkelt Tungan ute Sad but true.

[Tilde]
1

Till och med min lillebror har tagit sånglektioner! Han spelar lite gitarr och ville få bättre röst till att sjunga om/när han skriver egna låtar. Det är inte alls konstigt att vilja bli bättre på något!

Vad är det för skillnad på att be om att få gå på sånglektioner och piano eller danslektioner? :)

Clariiz
0

Jag tar sånglektioner, det är inget konstigt :) Vill du ta sånglektioner är det bara att säga till! Man lär sig nya saker väldigt snabbt så det är riktigt roligt varje gång eftersom man ser framstegen :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com